Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 februarie 2011

Putem visa, putem iubi.


Oare viaţa de zi cu zi usucă sufletul? Ne mai putem îndrăgosti de cineva care ne scrie versuri? putem visa citind câteva cuvinte pe-o ciornă, ştiind că sunt scrise de mina lui? cât de mult ne trebuie în acest secol ca să spunem...IUBESC?  

Putem visa, putem iubi , putem plânge...? Sigur ca da...Eu cred ca sint din ce in ce mai putine persoane ce apreciaza acest lucru .. poezia .
Uitam sa mai traim ,sa ne bucuram de micile placeri ale vietii ,devenim sclavii tehnologiei moderne si astfel se pierd simboluri ale bunelor maniere,nu se mai ofera flori,nu se mai conduce la toaleta partenera ..iar daca ii deschizi si usa,poate fi considerata o mare jicnire .Eu credeam mereu ca oamenii romantici sunt slabi...sufera mult si se ataseaza prea repede....
In ciuda aparentelor, cred ca ei sunt singurii care stiu cu adevarat sa iubeasca...Fara romantism nu ar mai fi iubire. Viata e formata din lucruri marunte, daca stii sa apreciezi simplitatea, atunci stii sa te bucuri de orice clipa, iti faci singur viata frumoasa. Eu raman la romantismul meu...
Cred ca in fiecare dintre noi exista macar un dram de romantism, cui nu ii place sa iubeasca si sa se simta iubit?!
 
Inchei Cu Trebuie Sa Traiesc.
 
                                                  gabriella.
 

6 comentarii:

  1. Gabriella,
    iubirea nu are noţiunea vârstei..ea vine şi la adolescenţi,şi la tineri,şi la cei mai puţini tineri..doar că nu vine odată şi bine,ci mereu şi cu capricii..să nu uităm Cupidon este orb:)..eu prin cercul meu am cupluri romantice care nu neapărat la anumite zile îşi fac bucurii prin mici sau mari daruri,ci oricând simt nevoia...sunt şi alţii la care romantismul lipseşte,dar iubesc şi ei în felul lor...acum, a te îndrăgosti de cineva care-ţi scrie versuri,o da,este ceva frumos..doar că din lunga mea experienţă,am înţeles că niciodată nu ai să ştii dacă acele versuri ce-ţi sunt dedicate,respectivul poate le-a mai oferit cuiva,sau concomitent le dăruieşte altor reprezentante ale genului feminin,însoţite de atenţiile de rigoare..un poet nu va fi nicicând al unei femei..doar dacă aceasta rămâne veşnic tânără şi neapărat frumoasă,lângă el..fizic nu sufleteşte..bărbaţii au o altă percepţie a romantismului,spun eu(cam în genul fluturilor:)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ryanna pentru comentariu. Inainte de a intra pe blogul meu,am intrat pe al tau.Astept cu nerabdare urmatoarea postare.Nici nu ai idee ce blog frumos ai si modul cum tratezi subiectele.Nu stiu ce sa intimplat,dar nu renunta.Este adevarat ca pe propiul nostru blog nu ne putem pune sufletul pe tava,dar macar putin voalat expunem situatia.Am sa te urmaresc in continuare si i-ti spun doar atit:viata merge inainte... gabriella.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce cantec frumos ! Fredonez langa o ciocolata , logic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Invizibilul
    Multumesc frumos de trecere . Da si ciocolata este buna.

    gabriella.

    RăspundețiȘtergere
  5. Viata seaca poate usca sufletul.Da,ne putem indragosti cu sau fara versuri...sufletele conteaza.Romantism...da...un parfum rar si usor volatil.Incantat de cunostinta......Dan.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ai perfecta dreptate.Multumesc frumos ptr vizita.

    RăspundețiȘtergere