Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 octombrie 2011

Ar fi minunat...

Viata mea incepe in fiecare dimineata...traiesc cu adevarat ziua de azi care va deveni ziua de ieri...ca sa fiu fericita in ziua de maine. Puterea gandului este fantastica si nimeni  nu trebuie sa uite ca acesta are un efect de bumerang...intotdeauna gandurile albe fara nuante vor face parte din mine...pentru mine si pentru altii. Imi place enorm sa invat de la altii si mereu sunt atenta la cei din jur pentru ca de la fiecare am ceva de invatat. Stiti ce mi-as dori mai mult de la oameni ? Sa stie sa asculte...ca sa invete sa auda...ar fi minunat...
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

21 de comentarii:

  1. Superb ai spus... să ştie să asculte ...ca să înveţe să audă.
    Zile senine îţi doresc, Gabriella!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Oana,deobicei uitatam sa ascultam pe cei din jurul nostru...poate timpurile de azi sunt de vina ? Nu mai stiu...sau noi suntem intr-o continua schimbare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,ar fi frumos.Cred ca e timpul sa gandim pozitiv atat la bine cat si la greu.Si eu trec prin acest proces de pozitivitate.Si e bine.Cuvintele au putere de a vindeca,atat mintea cat si sufletul nostru.Tot ceea ce este mai frumos sa se opreasca la tine in prag.Si panselutele le-am lasat deja la usa ta.Sa ai o saptamana placuta.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. un articol foarte interesant.....felicitari....

    RăspundețiȘtergere
  5. wow ....imi place cum te exprimi :P.:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Solidaster...multumesc de vizita si te mai astept cu multa placere. In totdeauna am privit toate problemele pozitiv,m-am gandit la toate variantele bune bine inteles,atunci cand nu am avut rezolvare...asta e...se mai intampla si altfel.

    RăspundețiȘtergere
  7. roscata din vis ...multumesc de trecere,am rasfoit blogul tau si chiar mi-a placut,drept urmare l-am adaugat in lista mea .

    RăspundețiȘtergere
  8. Florea...se pare ca ti-a placut acesta postare...ma bucur.

    RăspundețiȘtergere
  9. Rebeca C. ...multumesc pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase gânduri... E adevărat, trebuie să învățăm să ascultăm ca sa îi auzim pe cei din jur. O săptămână plină de frumos și senin! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Micuta mea Sara...multumesc pentru gandurile tale sincere si frumoase.Te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos, nu trebuie sa ne lasam umbriti de suferita ce incearca sa isi gaseasca loc in sufletele noastre, ...e greu....insa e pacat sa risipim atata frumusete ce salasluieste in noi .....

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoasa fata ti-am firat poza cu steluta!
    esti curata si vie!
    Cer in suflet,
    Copila albastra

    RăspundețiȘtergere
  14. Celestine ...multumesc pentru cuvintele frumoase,in legatura cu poza nu-i nici un necaz,din contra ma bucura acest fapt ca ti-a placut.Sa ai numai zile frumoase si senine.

    RăspundețiȘtergere
  15. dallina...multumesc pentru vizita,am intrat pe blogul tau si trebuie sa recunosc ca este foarte interesant...avem multe de invatat.Sa ai o seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc si eu Gabriela, iti doresc din suflet ca fiecare zi sa fie o minune in acord cu asteptarile tale, sa fii iubita:)

    RăspundețiȘtergere
  17. dallina ...am o problema,nu pot adauga blogul tau in lista mea .

    RăspundețiȘtergere
  18. :( patesc si eu cu unele bloguri......nu am idee de ce

    RăspundețiȘtergere
  19. dallina...am incercat din nou si mi-a dat acest mesaj" http://dallina.wordpress.com/A apărut o eroare, încercaţi mai târziu. Cod de eroare: bX-caxj8w"

    RăspundețiȘtergere