Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 octombrie 2011

Gandurile mele...

In ultimul timp am intalnit oameni cu caractere care lasa de dorit...mereu am sperat ca oamenii buni sa-i schimbe pe cei rai,desi de multe ori se intampla invers. Cineva imi spunea ca are nevoie de oameni,de sustinere ca sa mearga mai departe si imi reprosa ca ea nu poate fi ca mine...ca ea nu poate lupta singura...si uneori are momente cand renunta. Sigur...am si eu momente cand zic...gata,am obosit...dar orice stare as avea,imi duc luptele cu aceeasi sete de izbanda...pentru ca am inteles de mult,de foarte mult timp, ca razboiul cu tine este batalia pe care o ducem fiecare...zic razboi...pentru ca inseamna alegerea de a lupta pentru tine...cu tine...pentru viata ta...sau pentru cei dragi.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. ...viaţa nu este uşoară nici când dormi...dar este şi asta trebuie respectată.

    RăspundețiȘtergere
  2. dmd....multumesc de vizita...ai dreptate viaţa nu este uşoară nici când dormi...trebuie sa avem grija sa o facem cat mai frumoasa. Sa ai un weekend linistit.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu candva am inteles ca atunci cand vrei sa schimbi un rau in bine puterea ta n-ajunge... schimbarea incepe doar atunci cand VREI CU ADEVARAT daca un om isi va spune mereu ca nu poate... nu va putea. cineva spunea ca esti ceea ce crezi ca esti

    RăspundețiȘtergere
  4. cateodata nu putem lupta singuri, dar cine a zis ca suntem singuri? El ne ajuta mereu, ne ia o parte din greutate.

    RăspundețiȘtergere
  5. savedofSurvior ...exista momente in viata cand spui ca vrei sau eu sunt in stare sa fac asta...dar problema este ca apar si acele clipe ,secunde sau conjucturi cand nu depinde de tine. Uite eu sunt un exemplu cu boala mea de cancer atunci cand am fost depistata...am stiut ca voi scapa cu ajutorul medicilor,al lui Dumnezeu si al meu...mi-a trebuit o vointa puternica ,rabdare ca sa ma motiveze sa traiesc. Multumesc frumos de coment.

    RăspundețiȘtergere
  6. £avi H. ...da tocmai asta spuneam ca nu putem lupta singuri...sigur exista cineva acolo sus care are grija de noi...si in cazul meu a avut.

    RăspundețiȘtergere
  7. oamenii vin -oamenii pleaca tu esti,ai fost si ramii!

    RăspundețiȘtergere