Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Totul tine de viata...

Viata are o incredibila frumusete a ei...cateodata nu ne dam seama pentru ca suntem prea ocupati,prea grabiti.Totul tine de viata...fericirea...suferinta... bucuria...fiecare poarta in suflet fericirea lui care este ca un episod trecator in marea drama a durerii. Am vazut foarte multe in lumea asta,aproape tot ce se putea vedea...am cunoscut si fericirea dar si durerea...am deschis usi pe care nici nu credeam ca le voi deschide...dar si usi pe care nu am incercat sa le deschid...am primit vorbe...am risipit incredere si multa speranta in viata...pentru ca viata mea este ca o ploaie de vara.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Ploaia de vară e trecătoare, așa să vă fie și necazurile din viață! Ploaia de vară e atât de binefăcătoare, aduce înviorare... Cu siguranță așa și dumneavoastră aduceți prospețime, și înviorare în sufletele altora!
    Oricum... trebuie să trăiți - cum frumos semnați fiecare postare! Mulți au nevoie de dumneavoastră!
    Pupici și îmbrățișări magice! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sara...desi esti micuta,sufletul tau este mare...gandesti ca un om care a trecut printr-o experienta de viata.Ma bucur ca mai exista tineri minunati ca tine si ma plec in fata ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a fost dor sa aud melodia asta, e superba. Totul e trecator si desi dai si de bune si rele toate au un rol important in viata fiecaruia. Caci cum ai spus si tu totul tine de viata. Fr frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Goda...da ,melodiile lui Raul aproape toate sunt in acest gen...ai dreptate totul este trecator,dar parca cateodata obosim prea mult in razboiul asta cu viata.Cel putin eu dau semne de oboseala.Multumesc de comentariu si iti doresc o seara cat mai linistita.

    RăspundețiȘtergere