Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 decembrie 2011

Iubesc cerul...dar si diminetile...

Parca tot mai mult ma obsedeaza timpul...am impresia ca se scurge tot mai repede...este prea incarcat de informatie sau uneori de confuzie. Am auzit pe cineva o data ca viata decurge dupa cum vrea omul...dar nimeni nu decide cand se naste...nici macar numele nu ni-l alegem. Da...lupt cu timpul...dar imi place sa traiesc clipa...a trai prezentul inseamna a tine in mana fraiele vietii bucurandu-ma de fiecare moment si lucru ce mi se intampla ,fara sa ma intereseze ce va fi maine si fara sa ma plang de ceva ce nu am facut ieri. Astazi imi simt sufletul usor... traiesc bucurii dar si tristeti... iubesc viata dar fiecare gand...fiecare prieten...iubesc cerul...iubesc diminetile pentru ca este o minune sa te trezesti si sa simti ca ai pentru ce sa traiesti.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

17 comentarii:

  1. multe întrebări fără răspuns are viaţa noastră..aşa că, să ne bucurăm de clipele unor sărbători în care gândurile noastre se îndreaptă către cei dragi şi să oferim şi să primim daruri cu inima curată:)...îţi doresc să ai parte de un Crăciun minunat alături de familie iar spiritul acestuia să-ţi lumineze sufletul şi viaţa.
    crăciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ryanna ...multumesc frumos...iti urez din suflet un Craciun fericit cu multa sanatate noroc fericire si implinirea tuturor dorintelor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ce ai spus :x.Trebuie sa zambim ,si sa traim clipa <3.
    Sarbatori fericite !:*

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit cineva care iubeste diminetile;))

    RăspundețiȘtergere
  5. gabriella@
    Suflet frumos si plin de speranta ce esti tu.
    Sa dea D-zeu sa iti gasesti linistea si pacea sufleteasca si anul asta sa se curete toate amintirile triste.
    Fii iubita, om frumos!
    Craciun cu ingeri!

    RăspundețiȘtergere
  6. ☆ M.яąM๏ηα.♥...Sarbatori fericite si multa sanatate si realizari in viata.

    RăspundețiȘtergere
  7. fatacareaduceploaia multumesc de vizita si te mai astept pe blog. Sa ai o seara frumoasa si linistita.

    RăspundețiȘtergere
  8. timpul..hmm atit timp cit exista cineva care sa iti aduca un suras si putina fericire...nu exista....multumesc pentru urari ... si tie un craciun fericit si .. multa liniste si dragoste sa ai,alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah. Ce frumos.
    Fie ca acest Craciun sa iti aduca numai bucurii!
    Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deja este ajunul sarbatorii NASTERII PRUNCULUI ISUS,eu am venit ca sa te colind!Primeste acest colid care mie imi este foarte drag si fie ca spiritul acestor sarbatori,sa-ti lumineze sufletul si viata.SARBATORI IN LINISTE SI PACE SUFLETEASCA!
    http://www.youtube.com/watch?v=lRWYntUsuuk

    RăspundețiȘtergere
  11. Aici m-ai prins, poate intr-o zi voi spune si eu ca tine:). Mi-ar place ca si dimineata mea sa inceapa macar de la 5:). Multa sanatate, bucurie in suflet, SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos pentru urari tuturor prietenilor mei virtuali si eu va doresc ca sarbatoarea Craciunului sa va gaseasca sanatosi,sa va aduca multa liniste sufleteasca si bucurii alaturi de cei dragi. Craciun Fericit.

    RăspundețiȘtergere