Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Acest timp inseamna viata mea...

Sincer...niciodata nu am avut nevoie de o tehnica speciala pentru a realiza ceva in viata mea si asta  pentru ca mi-am dat seama  ca nu-mi place sa-mi irosesc timpul...pentru ca acest timp inseamna viata mea....timpul meu este atat de pretios...iar viata atat de scurta,incat nu-mi permit sa pierd nici o secunda. Am citit intr-o carte...chiar nu retin autorul ca " timpul este Dumnezeu,este cea mai puternica arma a omului si depinde cum este indreptat tragaciul." Mi-a placut enorm si sunt de acord cu cele scrise de autor...dar eu mizez  pe momentul de fata...si aici ma refer la prezent...cel care ma face sa ma simt vie momentan...si spun asta pentru ca astazi cred in visele mele...astazi lupt cat pot pentru ele...stiu sa cred in mine pentru ca inca ma simt vie...si asta am invatat dea lungul timpului ...pentru ca sa traiesti frumos o viata, inseamna sa  te joci cu clipele prezente si sa intorci timpul in favoarea ta. De cateva zile parca nici nu mai pot sa scriu ceva pe blogul meu ...imi sta mintea la manifestatiile din Piata Universitatii la acei oameni care stau in frig ...si nimeni nu-i asculta...sau mai bine zis nu ne asculta,pentru ca acei oameni care stau in Piata si in orice oras din tara, ne reprezinta si pe noi ...de fapt chiar daca  iti exprimi opinia de cetatean cu drepturi depline in tara ta ,esti certat virtual sau haituit cu vorbe urate...nu ca mi-ar fi frica...sper sa ascultati videoclipul cu Tudor Gherghe...el transmite mesajul romanesc mai bine decat as scrie eu doua pagini.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

8 comentarii:

  1. timpul este important pentru noi toti, pacat ca de multe ori nu stim sa-l apreciem.

    RăspundețiȘtergere
  2. eh...un simplu "maine" le rezolva pe toate

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi de multe ori vor sa treaca timpul si abia apoi realizeaza ca timpul zboara...imi pare bine sa revin pe acest blog :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aş putea să fiu prozaic şi să leg "timpul este Dumnezeu,este cea mai puternica arma a omului si depinde cum este indreptat tragaciul" de Sam Colt, inventatorul pistolului cu acelaşi nume şi zicerea lui celebră Dumnezeu nu i-a făcut pe oameni egali, dar Sam Colt ii face... Aş putea să fiu mistic legând ce este în ghilimele cu timpul de partasie cu Dumnezeu, adevărata armă. Aş putea fi politic şi să spun...

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2012/01/gambit-la-unire.html

    Dar mai bine tac şi ascult... Tudor Gheorghe.

    RăspundețiȘtergere
  5. £αvi...eu acum stiu sa pretuiesc timpul...si viata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Florea...imi dau seama perfect de bine ce ai vrut sa spui...eu personal am un principiu...astazi daca pot sa rezolv ceva ma straduiesc....maine nu stiu ce va fi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Goda...cand eram mica si eu doream sa treaca timpul...acum nu. Si mie imi pare bine ca ai revenit si pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bibliotecaru...multumesc de comentariu...ai dreptate mai bine il ascultam pe Tudor Gheorghe...caci spune multe despre noi ca romani...sa sti ca te urmaresc in continuare,sunt prezenta mereu.

    RăspundețiȘtergere