Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 ianuarie 2012

Cred in speranta romanilor...

Vreau sa cred in speranta mea si in speranta tuturor romanilor...pentru ca nu imi pierd speranta mea atata timp cat am viata in mine. Fiecare dintre noi avem dreptul sa cadem dar si datoria sa ne ridicam repede. Da...nu vreau sa-mi pierd speranta ...pentru ca romanii au dorinte pentru care se roaga zilnic la Dumnezeu sa scape de saracia si lacomia care a pus stapanire pe unii oameni carora nu le ajung miile de euro si vor tot mai mult...uneori imi trece prin minte un gand sobru acela ca vom ajunge ca in viitor sa fim condusi   de altii... ne vom pierde identitatea si libertatea nationala pentru care romanii au luptat cu atata indignare. Cred ca eroii patriei se rasucesc in mormant cand vad ca noi dam cu atata usurinta lucruri pentru care ei au luptat cu atata vointa...tot ce se intampla astazi in tara...arata ca oamenii sau desteptat si nu mai suporta nici un fel de umilinta...Dupa 11 zile de proteste, premierul Emil Boc a anuntat revocarea din functie a Ministrului de Externe Teodor Baconschi..motivul pare a fi unul surprinzator declaratiile facute la adresa protestatarilor catalogati drept ,,mahalaua violenta si inerta… oare politicianul roman nu stie ca exista onoarea de a te retrage atunci cind gresesti grav in fata cetatenilor.... Basescu Traian oare nu stie aceste lucruri?  La fel putem spune si despre intreg Guvernul si toata clasa politica...atat opozitia cit si puterea trebuie sa se indrepte. Nici unii nici altii nu inteleg inca adevarata problema a societatii... este limpede ca acest Guvern bate in retragere, Presedintele se ascunde, dar protestele ard la foc mohnit in fiecare roman prin flacara ce arde in strada la Piata Universitatii si in principalele orase din tara... in Piata se striga Hotii, vrem tara inapoi, alegeri anticipate nu comasate, demnitate, lucruri total diferite fata de celelalte state europene. Ignoranta cu care Guvernul si Presedintele trateaza societatea este de neconceput in orice stat European. Aseara,un tanar locotenent pe nume Gheorghe Alexandru,sa prezentat in fata protestatarilor din Piata Universitatii...mie cel putin m-i sa parut un act de mare curaj...pe acest om il consider un adevarat roman si erou...glasul lui m-a emotionat si a avut mare dreptate, fapta lui este un mare exemplu si pentru ceilalti.

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.






28 de comentarii:

  1. http://vicky-onsummer.blogspot.com/2012/01/leapsa.html ai o leapşă aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. tipu din imagine ....erou national

    RăspundețiȘtergere
  3. Atât pot să spun.. omul ăsta, m-a impresionat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Relatiile intre oameni in tara asta sunt putrede, mezelurile sunt putrede, dar reclamele sunt imbietoare: veniti in Romania ca e o tara minunata, mancati salamul X ca e cel mai bun. Pe patronii batjocoritori cine ii schimba, cine va scoate de pe piata infectia cu nume de mezeluri? Mita, furtul, batjocura, sunt peste tot, cultura marii parti a populatiei este aproape inexistenta. Legea in care patronii platesc impozit pentru angajati a incurajat enorm evaziunea fiscala si totusi nimeni nu o inlatura. Inlaturati macar legea asta! O tara in care furtul, coruptia, sunt incurajate prin propriile legi. Degeaba schimbam oameni in functii daca au aceeasi mentalitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos de vizita si comentarii...sa aveti o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Good web site you have got here.. It's difficult to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!
    Visit my web page - top rated refrigerator repair service in chicago oven , stove , dishwasher , washer , dryer , subzero refrigerator and other appliance repair services CAROL STREAM

    RăspundețiȘtergere
  7. I think everything wrote was very logical. However, what about this?

    suppose you composed a catchier post title? I ain't suggesting your content isn't solid., but what if you added
    a headline to possibly get a person's attention? I mean "Cred in speranta romanilor..." is kinda boring. You ought to look at Yahoo's home page and
    note how they create article titles to grab people to click.
    You might try adding a video or a related pic
    or two to grab readers excited about what you've got to say. Just my opinion, it could make your posts a little bit more interesting.

    my blog post - smart circle directv

    RăspundețiȘtergere
  8. Woah! I'm really loving the template/theme of this site.

    It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to get that
    "perfect balance" between superb usability and visual appearance.
    I must say that you've done a excellent job with this.
    Also, the blog loads extremely fast for me on Safari. Outstanding Blog!


    Feel free to surf to my webpage: Bench Craft Company

    RăspundețiȘtergere
  9. Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon
    it ;) I'm going to come back yet again since I book-marked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and
    continue to help others.

    Feel free to visit my web-site - defaulted homes ()

    RăspundețiȘtergere
  10. I used to be able to find good information from your blog articles.


    Look at my web-site - real estate agents ()

    RăspundețiȘtergere
  11. Everyone loves what you guys are usually up too.
    This kind of clever work and exposure! Keep up the fantastic works guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.


    my homepage - loss mitigation training

    RăspundețiȘtergere
  12. Woah! I'm really loving the template/theme of this site.

    It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult
    to get that "perfect balance" between user friendliness
    and appearance. I must say that you've done a superb job with this.
    Additionally, the blog loads very fast for me on Internet
    explorer. Excellent Blog!

    Here is my blog post: atlanta motercycle ride courses

    RăspundețiȘtergere
  13. continuously i used to read smaller articles which
    as well clear their motive, and that is also happening
    with this paragraph which I am reading now.

    Stop by my webpage :: appliance repair tampa services

    RăspundețiȘtergere
  14. Greate pieces. Keep writing such kind of information on your blog.
    Im really impressed by it.
    Hey there, You've done a fantastic job. I will definitely digg it and
    in my opinion recommend to my friends. I'm sure they will
    be benefited from this web site; ,.

    RăspundețiȘtergere
  15. This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something
    that helped me. Kudos!

    My web site; appliance repair service

    RăspundețiȘtergere
  16. Today, I went to the beachfront with my kids. I found a
    sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
    She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic
    but I had to tell someone!

    Also visit my web-site :: appliance repair tampa

    RăspundețiȘtergere
  17. Thanks for your marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you are a great author.
    I will remember to bookmark your blog and will often come back someday.
    I want to encourage you to continue your great writing,
    have a nice weekend!

    my page :: bench craft company, http://www.amazon.com/,

    RăspundețiȘtergere
  18. Hi there, I read your blog on a regular basis. Your story-telling style is
    witty, keep it up!

    My page - appliance outlet denver

    RăspundețiȘtergere
  19. I visited several web sites however the audio quality for audio songs current at this site is truly fabulous.


    my blog :: appliance repair tampa

    RăspundețiȘtergere
  20. Thanks for sharing such a good thought, piece of writing
    is nice, thats why i have read it completely

    Have a look at my weblog; appliance repair

    RăspundețiȘtergere
  21. My family members every time say that I am wasting my time here at
    net, but I know I am getting know-how all the time by reading
    such fastidious content.

    my web-site: appliance repair chicago

    RăspundețiȘtergere
  22. Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Firefox, it looks fine but when opening
    in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you
    a quick heads up! Other then that, superb blog!

    Feel free to visit my homepage ... top appliance repair chicago

    RăspundețiȘtergere
  23. Have you ever considered about adding a little bit more than just your
    articles? I mean, what you say is valuable and everything.

    But just imagine if you added some great graphics or videos to give your posts
    more, "pop"! Your content is excellent but with images
    and video clips, this website could undeniably be one of the best in its niche.
    Great blog!

    my page :: https://twitter.com/benchcraft

    RăspundețiȘtergere