Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 ianuarie 2012

Prin vot fratilor...

Am crezut pana acum cateva zile ca romanul nu mai are nici o reactie,ca sta cu capul plecat si suporta orice...in sinea mea refuzam sa cred acest lucru...si iata ca romanul sa trezit, este drept ia  luat cam mult,dar este bine si acum si...stiti de ce ?...pentru ca cei care guverneaza acum nu au tinut cont de nimic. Au adus oamenii in acea faza de disperare incat unii au cerut sa fie si eutanasiati...medicii,profesorii si celelalte categorii sociale sunt disperati...cei bolnavi cu handicap nu si-au mai primit banii...mamele nu mai pot sta acasa in concediul maternal ...pensionarii de abia isi mai tarasc zilele si lista continua. Si totusi "Ei" ne spun ca este bine...ca am iesit din criza...ca economia incepe sa mearga si ca trebuie sa ne mai sacrificam un timp. Respect pe toti care ies in strada democratic pentru cererea drepturilor incalcate...dar nu era mai bine sa mergem fiecare la vot atunci cand sunt alegeri...sa nu ne mai bucuram de cadourile si minciunile nici unui partid ?...sa votam asa cum ne dicteaza constiinta ? Prin vot fratilor...prin vot se poate realiza totul pentru ca el este reflectia democratiei...este singura solutie care ne-au lasat-o la indemana...este satisfactia sa-i vezi trimisi acasa chiar de tine...iar violenta vazuta in aceste zile la  manifestatii, nu este caracteristica poporului roman...cei care au facut scandal...sau au fost pusi intentionat...nu stiu care este adevarul...sa nu uite ca si ei sunt romani...cat si acei jandarmi cu mult zel...sunt de acord ca isi fac datoria,dar nu asa se face  datoria intr-o tara democratica si europeana... luind la bastoane chiar si pe cei pasnici... sa nu uite ca au si ei familii care traiesc aceeasi drama ca si noi.Am facut acesta referire deoarece am fost pusa la zid de mai multe persoane care mi-au reprosat ca denigrez jandarmeria. Nu denigrez pe nimeni, este dreptul meu de exprimare ,pentru ca intr-o tara democratica unde acum 22 ani de ani au murit oameni pentru  libertate...eu astazi nu ma simt protejata de institutiile statului...asta sa vazut in ultimele cinci zile...si de aceeasi parere sunt sigura ca sunt multi romani.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

17 comentarii:

  1. Am ajuns de nici nu mai vreau sa aud de cei de la conducere. Sunt multe de spus, dar nu e nici un birocrat sa asculte, ei sunt dumnezei pentru neamurile lor, sunt platiti de la buget ca sa distruga tara, pe cei nenorociti deja. Multa sanatate Gabriella!

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert Nicolaescu...multumesc Robert ptr comentariu si vizita...stiu ce simti,multa sanatate si tie...de comentat nu mai spun nimic,se pare ca nici aici nu mai putem sa ne exprimam...dar sa fim noi sanatosi ca in rest le vom duce pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am iesit din criza? Poate doar ei au iesit!! Oamenii tot in saracie traiesc in timp ce ei se plimba in mertanele luate pe banii nostrii. Le-as zice eu ceva dar nu vreau sa vorbesc urat la tine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Flyerboy...multumesc...cred ca avem nevoie de acei oameni politici ...oameni noi,oameni cu studii,care au facut avere fara ajutorul statului,tehnocrati adevarati,oameni cu initiativa,alti oameni...care sa faca o strategie de dezvoltare a tarii ...ma bine zis adevarati romani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrebarea e unde ii gasim? Si daca ii gasim...cat de greu e sa ii punem la putere!! Ca smecherii de sus nu se lasa asa usor!

      Ștergere
  5. Din păcate lucrurile nu sunt deloc aşa de simple, nu este îndeajuns votul.

    Sistemul schimbării politice generale a României prin vot funcţionează numai atunci când votul se întâmplă într-un sistem democratic funcţional. La noi însă, nici vorbă de aşa ceva.

    Cum ar fi un sistem democratic funcţional?

    Cum nu pot posta aici aşa mult, vă rog să citiţi:
    http://bibliotecarul.blogspot.com/2012/01/de-ce-nu-este-indejuns-votul-pentru.html

    Veţi vedea acolo de ce nu funcţionează democratic statul român.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bibliotecaru...multumesc ptr sfaturi,am citit nu acum, ci atunci cand ai scris articolul...chiar daca nu comentez sa sti ca citesc totul. In ultimul timp aproape ca jurasem ca nu mai merg la vot...pai daca eu nu merg si nu votez cu cine vreau eu...votul meu nu se numara printre acele furate? Stiu cum functioneaza aproape totul. Asta este parerea mea ...trebuie sa ne prezentam toti la vot atunci cand sunt alegeri. Sa ai o seara frumoasa si linistita...daca pe vremurile astea pot fi seri linistite.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bibliotecaru...multumesc ptr sfaturi,am citit nu acum, ci atunci cand ai scris articolul...chiar daca nu comentez sa sti ca citesc totul. In ultimul timp aproape ca jurasem ca nu mai merg la vot...pai daca eu nu merg si nu votez cu cine vreau eu...votul meu nu se numara printre acele furate? Stiu cum functioneaza aproape totul. Asta este parerea mea ...trebuie sa ne prezentam toti la vot atunci cand sunt alegeri. Sa ai o seara frumoasa si linistita...daca pe vremurile astea pot fi seri linistite.

    RăspundețiȘtergere
  8. degeaba indiferent ce se intampla ...tot pe strada dorm unii...poate o sa fie bn ca aia lanti care vor veni nu vor face ce au facut astia :-??..atata tot,,,

    RăspundețiȘtergere
  9. Florea...as vrea sa fi mai optimist,acum este randul vostru sa faceti ceva pentru voi...dar ceva frumos in mod democratic de care generatia ta sa fie mandra.Chiar nu stiu cum se va termina ceea ce se intampla in strada...sper sa nu ajungem la haos,vad ca dialogul se cere dar...nu exista.Pe mine discursul de azi a celor doi lideri de la USL Antonescu si Ponta ...nu ma miscat de loc,putin interesant mi sa parut Daniel Constantin...dar cand a inceput sa vorbeasca Gheorghe Zamfir...am simtit acele cuvinte romaneste...sincere din inima...simteam cum imi vibra inima...te rog sa ma crezi nu aberez de loc...asta am simtit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc , dar ce-i prea mult s-ar putea sa-l supere pe google !

    RăspundețiȘtergere
  11. generatia mea?nu exista...toti sunt "morti" pe net

    RăspundețiȘtergere
  12. Florea...asa este ,nimeni nu spune nimic despre asa ceva...toti tac malc.Chiar eu nu pot sa scriu altceva,pe mine ca caracterizeaza optimismul...dar pot eu sa scriu acum vai ce frumoasa este viata? Cred ca ar fi carachios...

    RăspundețiȘtergere
  13. toti promit multe inainte sa fie votati si dupa si-o iau in cap. deci nu avem de unde alege ca sa putem vota pe cineva de incredere. Basescu nu e bine cu el, dar cine a zis ca, cu altul va fi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Da asa este ,poate ca atunci cand Basescu nu va mai fi persedinte si altul o sa-i ia locul o sa fie diferit ? Poate ca nu o sa mai faca aceleasi greseli si vom iesi din criza,sa speram ;dar siguri nu putem fi.

    RăspundețiȘtergere