Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 ianuarie 2012

Toti suntem romani...

Da...sunt mandra ca sunt romanca...chiar daca aceasta tara nu e prea bine condusa, dar nu e vina  mea...sau a ta....datoria noastra e sa ne mandrim si sa avem grija  de tara noastra...Imi iubesc tara si ma mandresc ca sunt romanca...nu sunt vorbe mari,spun ca ma mandresc pentru ca aici am crescut... aici am învăţat... aici m-am educat....si aici voi rămâne.
 Am sa pun cateva poze de la manifestatiile din Piata Universitatii si eu in sufletul meu vreau sa cred ca toti suntem romani.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


6 comentarii:

  1. Felicitari! Blogul tau a fost nominalizat pentru premiul " Cel mai bun blog" oferit de Un bulgare de lumina, si in urma voturilor ai primit Premiul de participare.
    Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere
  2. dar sti faza cu ala in carucior?..era unu in carucior si daca nu a putu sa treaca pe trotuar fiind plin a luato pe langa si au inceput sa dea jandarmii in el sa il tarasca pe jos...cu pretextu ca este pericol public..daca si ala care nu poate sa mearga este pericol public..atunci.................................................................fata cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  3. Florea...am vazut totul nimic nu mi-a scapat...pacat,mare pacat...ai vazut ca am scris putin,nu ca nu as avea curajul sa-mi exprim opinia,dar imi este chiar lehamite de ce se intampla...imaginile si titlul postului spun totul. Ai grija de tine in invalmaseala asta din Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Zilele astea trebuie sa ne aratam toti demnitatea. Romanii nu sunt niste maimute de care corporatistii isi bat joc. PDL si USL aceeasi mizerie!

    RăspundețiȘtergere
  5. baldovin...ai dreptate ca trebuie sa ne aratam demnitatea...dar te intreb,pana acum unde am fost,ce am facut,au trecut atatea legi in care toti romanii au tacut...nu stiu ce vrei sa zici cu PDL si USL aceeasi mizerie!Noi i-am ales...chiar daca se fac alegeri anticipate...pe cine alegem...ai dreptate toti sunt la fel.

    RăspundețiȘtergere