Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 iulie 2012

Da sau Nu....

    
Pe 29 iulie ma voi duce sa votez  ca si pe 10 iunie.  Abia astept... am ajuns la saturatie sa-l mai ascult pe acest om cum la doua vorbe se foloseste de poporul roman. Se pare ca  si-a adus aminte de romani ca pana acum un an ,doi ,ne punea pe toti la colt!. Sunt multumita pentru ca a invins dreptatea....trebuia  ca Basescu Traian sa plateasca pentru ce a facut, era logic,ramane un episot trist al istoriei,ceva de care altii care vor veni dupa noi vor rade….dar noi am plans destul pentru ca am fost umiliti de acest om.  Basescu a fost suspendat pentru niste fapte expuse concret... el nu raspunde la acuzatii, el face acuzatii si crede ca are dreptate. Nu-mi vine sa cred cat de rau arata disperarea lui si a acolotilor lui ...oare cine se crede?.Tara lui…o lasa el pe mana altora….o trece prin criza….le da el romanilor…le ia ce trebuie si cat trebuie, ca stie el…dar pana acum ce a facut!.Ce sa spun...acum l-a apucat grija!. La referendumul din 29 iulie nu e vorba de Crin Antonescu, Victor Ponta sau de Adrian Nastase. Este  vorba de Basescu si ...doar de Basescu. Trebuie sa ne hotaram daca ne-a placut cu Basescu in acesti opt ani,daca nu , trebuie sa mergem sa votam fiecare cum doreste cu Da sau Nu....sa votam exact cum ne dicteaza constiinta si sa nu uitam cand punem stampila pe buletin sa ne amintim cat de "bine am trait". Acum totul depinde de noi. Cand l-am vazut la Cotroceni pe Crin Antonescu ,atunci cand a tinut acea coferinta,am simtit ca sunt roman ...un sentiment uitat de cand cu portocalii astia, am simtit in discursul lui ca a dat acel mesaj catre UE ca nu suntem sclavii lor...ci partenerii lor. Asa ca sa nu uitam ca Romania este tara noastra si nu a lor iar strainii nu au dreptul sa ne impuna conducerea! Nu este democratic. Intrarea in UE ne-a costat enorm si suntem destul de aproape sa ne umileasca definitiv UE.  Daca mai ramanea Basescu Traian la Cotrocen,Banca mondiala si Fondul Monetar International ne-au incoltit bine cat a stat Boc in postul de marioneta. As vrea sincer sa-i transmit acelui domn Barroso ca voi vota  DA la referendum , DA pentru indepartarea hotilor de la conducerea Romaniei .  Pana una alta Romania  este  tara mea ,nu a lui Barroso!  Acum este timpul ...romanii au o arma care se numeste Votul  si sper din suflet ca o vor folosi....este pacat sa nu ne folosim dreptul nostru.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. o sa ma duc si eu sa votez pentru prima oara..desi daca vor sa faca ceva in parlament sa schimbe totul cap coada..de la femeia de servici pana la masini ..si atunci o sa fie o schimbare adevarata

    RăspundețiȘtergere
  2. www.Floreape.wordpress.com...asa este,ai dreptate...este primul in an in care votezi. Se pare ca nu o sa uiti asa de usor 2012...vezi ca sunt si parlamentarele din toamna. Eu sunt sigura ca tu vei vota asa cum simti tu. Bafta la examenul de facultate...iti tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere