Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 august 2012

Ieri ...

Ieri am avut o zi proasta sau mai bine zis ghinionista...mi-a luat carnetul pentru o luna, m-am ales cu o amenda si cu patru puncte luate. In general sunt foarte precauta dar datorita unor agenti care stau la panda intr-un anumit loc,iata ca am cazut si eu in plasa.Sunt unii care nu-si fac meseria si sunt pusi mai mult pe pe vanat greseli  decat sa-ti dea un sfat.Se pare ca  asa este mai usor si convenabil pentru ei. Sigur nu vreau sa generalizez, dar cam asa sta treaba. Astazi am aflat de la mai multe persoane care au cazut in aceeasi plasa, ca domnii agenti de circulatie stau cu radarul intr-un loc ,in cazul meu in apropierea unei treceri de pietoni...de marcat nu mai zic caci nici vopseaua nu se mai vedea,ei fiind vorbiti cu soferii de microbuze care statineaza masina la cativa centimetri de trecerea de pietoni. Sigur am incetinit...dar ce te faci cand un pieton neglijent apare de dupa masina cu celularul la ureche si abia se depaseaza! Ce sa ma mai iau cu ei la harta...parca rezolvam ceva...din contra auzi la el...mi-a facut un favor ca nu m-am certat cu organul!!!....dupa mintea lui,am fost foarte cooperanta. Multumesc domnule agent pentru intelegere! Nu-i nimic...eu sa fiu sanatoasa caci astfel de belele nici nu mai conteaza. Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

4 comentarii:

  1. Daca imi permiti o gluma, cred ca si el a incheiat cu "Trebuie sa traiesc si eu":)

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert Nicolaescu...mai facut sa rad Robert...nu stiu daca de la mine :trebuie sa traiasca si el" ptr ca mi-a dat si o amenda care trebuie sa o platesc maine.Multumesc ptr vizita si iti doresc din suflet o seara minunata si linistita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,sa nu-ti faci prea mari probleme ca ceva aproape asemanator am patit si noi cand ne intorceam de la Mare..,deci nu esti singura....stateau,undeva la 300m ,pititi dupa un camion,la intrarea intr-un sat si cei care veneau cu viteza..erau prinsi in plasa lor...am dat ,in 24 de ore 245 lei.. si 4 puncte penalizare,noroc ca viteza nu a depasit o limita ca lua si carnetul;am auzit la radio ca au plan pentru marirea veniturilor si atunci stau la panda si ne jecmanesc!?.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana...asa este...am carnetul de zeci de ani si niciodata nu am patit asa ceva. Eu de felul meu sunt bataioasa si nimeni nu ma intimideaza...dar de data acesta am avut o stare de ...stii tu! Ii compatimesc pe cei ce fac acest lucru. Stau intr-o zona centrala si vad aproape toate echipajele din oras cum stau la panda si la mica intelegere. Cred ca intr-o seara o sa folosesc camera video si vad eu ce o sa fac cu filmul!

    RăspundețiȘtergere