Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 15 august 2012

In ce tara traim?

Traim vremuri grele,viata este din ce in ce mai scumpa si dura,democratia este pe duca...asa ca nu mai am nici o speranta. Ceea ce sa intamplat in aceste zile in care procuratura  incepe sa ancheteze oamenii in masa amenintandu-i si torturandu-i psihic pentru vina de a fi votat la un referendum la care "presedintele mult iubit "ia invitat sa stea acasa...cred ca este ca o pata neagra care va dainui mult in istoria Romaniei. Adevaratul parlament este CCR orice lege care trece pe acolo, indiferent ce se voteaza in Parlament decizia finala este a Curtii...Parchetul este al doilea instrument in mana lui Basescu  Traian cu care santajeaza si ameninta cetatenii  acestei tari .Chiar nu inteleg tacerea lui Ponta si a lui Antonescu...sa aiba oare o placere adevarata sa vada oamenii fugariti de procurori pentru ca au indraznit da-si exercite votul? In ce tara traim? Sunt sigura ca poporul ii va taxa la urmatoarele alegeri...cum adica...oamenii te voteaza , te sustin si cand e vorba de situatii limita tu te faci ca nu vezi. E strigator la cer, in cine sa mai avem incredere? Ponta e ministru interimar al justitiei si nu face nimic, lasa procurorii sa-si bata joc de cei care l-au votat.  Dezamagirea mea este  imensa...Ponta ar trebui sa se trezeasca... romanii nu sunt nici prosti, nici lasi, nici slugi...si sigur alegeri vor mai fi.   Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

12 comentarii:

  1. Ponta e un dobitoc. El e doar o marioneta in mana smecherilor. Noi trebuie sa ne trezim

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma mira nimic, la fel ca pe vremea lui Ceausescu. Cand vom fi cu adevarat un popor? Se bate atata tam-tam ca suntem crestini, ca suntem..., si in realitate? Eu nu vad nimic crestin ca se intampla in tara asta, doar galgara. Sper sa apuc sa plec.

    RăspundețiȘtergere
  3. Într-o ţară care arată altfel decât am vrea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Flyerboy...nu stiu daca este asa,dar eu constat ca doarme.

    RăspundețiȘtergere
  5. Robert Nicolaescu...am inceput sa cred ca mai bine era pe vremea lui Ceausescu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bibliotecaru...inca mai sper intr-o tara normala si democratica asa cum ne place sa spunem.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea,nu e corect cum te-ai exprimat! Nu ancheteaza nimeni daca ai votat DA ori NU ,ci cum ai votat: primind mita?? Am fost umiliti,pacaliti si impinsi spre votare de cei care duc tara in haos ,iar pe noi,toti in adevarata saracie!?
    Sa dea Dumnezeu sa nu am dreptate si sa o ducem bine,dar ma indoiesc ca astea-s semnele bunastarii..
    Sa fiti iubite,i!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana...iti respect opinia politica,m-am exprimat destul de bine,sunt dintr-o parte a tarii in care oamenii simpli care au votat au fost intrebati de acesti oameni care reprezinta institutiile statului roman...m-am saturat de guvernarea PDL,au promis marea cu sarea si au facut totul numai ptr ei.Ma intreb ce i se pregateste Romaniei?Deja cred este vorba de mult mai mult decat revenirea lui Basescu.Iar suntem poligon de incercari pentru scenarii asa cum am fost in 1989?Suntem primii din Europa carora li se aplica tratamentul si apoi se va extinde,in binecunoscutul scop final de distrugere a identitatii nationale si creerea unui singur stat, Europa? Ai dreptate si eu sunt indignata de Ponta...am impresia ca doarme pe el!

    RăspundețiȘtergere
  9. draga mea,nu-ţi mai pune întrebări cu referire la politicieni..toţi sunt pătaţi şi şantajul funcţionează perfect...cine are de partea lui S.R.I.-ul şi "agendurile străine"vorba răposatului,îl doare în cot de sclavii acestei ţări care suntem noi pionii pe tabla de şah ai sorţii...marţi vom asista neputincioşi la triumful lui Cezar-Băsescu şi vom mormăi în barbă ca proştii"vom mai răbda 2 ani"..nu se va face nimic în ţara asta..niciodată dar niciodată nu am realizat cât de adevărată e zicala,"dacă vrei să-ţi vezi viitorul uite-te în trecut"..ce să spun,personal mi-e lehamite de tot şi de toate..bine măcar că ne-a rămas dreptul de a urla la lună precum lupii..dacă şi ăsta se poate numi un drept atunci când eşti condamnat la închisoare pe viaţă..aşa cum l-a condamnat cineva de sus pe acest popor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ryanna...intr-o tara in care legea se face cum zice cineva dintr-un garaj ,da-mi voie sa nu mai cred in nici o lege,din nici o Constitutie si din nimic . Legea este aia care se dicteaza din garaj si curand ne vom convinge ca asa este. Traim in tara faradelegii si a bunului plac ,in care votul nu conteaza ,ci doar vointa unei clici sprijinita de puterile externe si care ignora voturile noastre si pe noi . In aceste saptamani am vazut ce inseamna democratia capitalista si ce inseamna imperialismul , cand ti se impune un presedinte pe care poporul la respins cu 88% ,doar ptr motivul ca si-a scos tara la mezat in fata strainilor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am citit toate comentariile si cred ca tot ce era de spus s-a zis ,dar.. daca traim in Romania,nimic nu ma mai uimeste ! Felicitari pentru post,chiar imi place :P

    PS: Sa ne citim cu bine,Aniela!

    RăspundețiȘtergere
  12. pe vremea lui Ceauşescu un anume scriitor despre care din păcate nu se vorbeşte de loc,a scris o carte "în slujba domniei"...o carte excelentă în care cronologic sunt descrise toate domniile ţării noastre cu începuturi de la burevista...acolo(şi nu numai)am găsit explicaţia a cum se instalează în scaunul domnesc ai noştri conducători..întotdeauna şi ÎNTOTDEAUNA,de cei de peste graniţe..povestea cu votul prostimii,scuze poporului,este o iluzie..iar acei conducători care odată aşezaţi în scaun vor să servească ţara,dacă ai văzut au fost ucişi de marii imperialişti..deci întrebare întrebătoare,cum de Iliescu,Constantinescu şi Băsescu,şi adaug că m-am săturat de atâţia ..escu la cârma ţării,încă mai sunt în viaţă????..marţi vom avea un nou preşedinte..se va vedea cine a reuşit să-i convingă pe imperialişti de aservirea lui mai bine...de când am citit cartea de care-ţi aminteam mai sus adică din vremea liceului,sunt foarte sceptică în ceea ce înseamnă "voinţa poporului"..din păcate!

    RăspundețiȘtergere