Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 august 2012

M-am gandit...

Astazi toata ziua m-am gandit la Paulina...la modul cum ne-am intalnit la usa oncologului in Fundeni,eu ingandurata  ca nu stiam ce se va petrece cu mine,iar ea mai optimista ca niciodata...purta pe cap o palariuta pentru ca fusese operata pe creier de cateva luni.Se uita la mine si ma intreba ce am...eu ingrozita si putin nepoliticoasa am dat din umeri si i-am raspuns ca nici eu nu mai stiu ce este cu mine. Asa simpla cum era Paulina,a reusit sa ajunga la sufletul meu si de atunci am ramas cele mai bune prietene. Parerea mea  de atunci despre oncologie,recunosc ca nu era una prea optimista...asa credeam eu ca cine pune piciorul pe acolo,nu mai iese viu. Alaturi de ea ,atitudinea mea despre viata s-a schimbat...am invatat ca viata este scurta si frumoasa ,ca nu trebuie sa irosesc timpul...ca trebuie sa lupt pentru viata mea,o lupta in care armele erau propiul meu corp. Stiu ...au fost doua luni de chin,dar tot ea spunea ca o sa uitam repede prin ce am trecut si ca uitarea este o binecuvantare. Acum realizez ca pentru a spune ca viata este frumoasa si scurta ,trebuie sa gasesti resursele necesare in tine...si pentru a intelege acest lucru a fost nevoie de un diagnostic de cancer...pentru ca numai atunci simti ca se cutremura totul sub tine...iar tu trebuie sa iei decizia sa stai dreapta.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

4 comentarii:

  1. Trece! Treci peste asta şi văd în fiecare postare cum mai faci câte un pas!
    Ţi-ai învins frica şi asta e bine.

    Fii tare, o să treacă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rebeca C....multumesc frumos,da eu fac pasi mici si siguri,dar ea nu a reusit! Nici nu sti ce groazic este cand te legi de cineva sufleteste si nici distanta nu este o problema...si afli intr-o zi o asemenea veste. Multumesc de trecere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu punem pret pe sanatate(spre exemplu) decat atunci cand nu o mai avem. Zilele trecute starile de gheatza au crescut si am plans, mi-a fost frica. Ma bucur de zilele astea calduroase(pe care mai nimeni nu le vrea:)), imi e groaza de ce va fi la iarna. Sunt tot mai obosit.
    Multumesc pentru postari, pentru incurajari!
    Multa sanatate si fericire iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert Nicolaescu...ai perfecta dreptate,nu punem pret pe sanatate. Eu am fost un om norocos si fericit pana la un moment dat cand a intervenit problema de sanatate. Abia acum am inteles ca poti sa ai orice...daca nu ai acea sanatate,nu ai nimic!Multumesc de vizita si-ti doresc din suflet multa sanatate si multa incredere in puterile tale...stiu ca ai acesta capacitate ptr tine si ptr cei dragi. O seara frumoasa si linistita Robert.

    RăspundețiȘtergere