Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 august 2012

Nu cred ca este corect ...

   
De ei depinde soarta noastra...si nu cred ca este corect ,ne aburesc de aproape o luna de zile cu amanarile lor. Noi suntem acei 7,5 milioane de cetateni care ne-am exprimat votul pentru demiterea lui Basescu Traian. Chiar nu inteleg, oare i-am votat noi pe acesti oameni sa ne decida soarta...sau am votat Parlamentul! Romanii s-au exprimat prin vot  iar CCR nu are dreptul sa ignore acest drept.  Si totusi astazi sunt optimista ca se va respecta legea.Vreau sa se faca dreptate in tara mea pentru ca avem nevoie de liniste pentru a ne rezolva problemele care nu sunt putine. Da...sigur astept validarea referendumului pentru ca asa ar fi corect...astept masurile disciplinare cu cei care in tot acest timp au abuzat de votul nostru si si-au batut joc de el,vreau  o legislatie care sa impiedice abuzurile de la CCR, CSM si care sa-i faca raspunzatori,penal ,pentru orice incercare de abuz sau implicare politica in deciziile ce urmeaza sa fie luate. Sper ca acesti domni si doamne de la CCR sa nu uite ca sunt si ei romani,ca bunurile materiale nu tin o vesnicie si nu intra in istorie astfel...dar decizia lor luata astazi... da.  Sper...
    
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. nu mai este nimic de spus..aşa cum spunea şi Mircea Diaconu,acum se joacă cu cărţile pe faţă..occidentalii nu se mai feresc să ne arate cine ne sunt conducătorii,iar pe noi nimic nu ne va mai renaşte nici măcar o vărsare de sânge..este inutil..am devenit sclavii lumii aşa cum şi-au dorit unii..în ce să mai ai încredere..la ce ne folosesc instituţiile judecătoreşti,la ce ne mai folosesc bisericile şi mânăstirile unde doar bandiţii care se închină obţin tot ce-şi doresc?..din păcate noi oamenii cinstiţi suntem pierduţi..şi ce poţi să mai faci când bandiţii mizează pe 5milioane de oameni care vor ieşi din sistem cât de curând cum şi-a propus guvernul Boc în frunte cu Băsescu,adică 5 milioane de pensionari ce sunt condamnaţi precum la Auschwitz şi care vor muri cât mai repede..mai punem şi 3 milioane de ţigani şi trei de copii,şi evident lumea va fi a lor în vecii vecilor..sunt dezamăgită ca şi tine..dar nu avem ce face..ne-am răstignit singuri pe cruce..şi când te gândeşti că vine iarna..o iarnă polară şi la propriu şi la figurat..păca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ryanna...asa este nu mai este nimic de spus.Imi pare rau...sincer ca asist la aceasta mare bataie de joc, imi pare rau ca, desi ma asteptam la acest verdict, am sperat pana in ultimul moment ca se va intampla o minune.Imi pare rau sa vad ca in tara mea cuvantul "justitie" nu se refera la "corectitudine", ci inseamna, de fapt,"bataie de joc", iar "legea" = "interesul unor jigodii".Traian Basescu nu se intoarce la Cotroceni ca un invingator,ci ca un mare invins...si el stie si simte acest lucru.De fapt Basescu nu a castigat nimic ptr ca jocurile se fac undeva cu mult deasupra lui,marele pacat este ca noi cei care am mai ramas romani,nu suntem in stare sa fim uniti incat sa nu permitem nimanui sa intervina in viata si in tara noastra.Asa ar fi normal!

    RăspundețiȘtergere