Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 octombrie 2012

Asa ca domnule sef de personal de la Statistica...

Spuneam ieri ca va voi povesti despre cum merg si se respecta legile la noi in tara...poate ca unele legi sunt bune,dar nu exista oameni care sa le inteleaga. Am alergat de cateva zile pentru sotul meu pentru a i se plati concediile medicale,doua saptamani in spital si restul zilelor pana la 34. Am mers la Casa de Sanatate unde am mai vizat o adeverinta de salariat,apoi am depus concediile medicale  la INS Directia de Statistica din orasul meu,care culmea mi-au spus ca ei nu platesc concedii medicale. Eu sunt un om care atunci cand cer un drept legal al meu intotdeauna ma informez ,iar atunci cand am dreptate nu cedez in fata nimanui, asa ca am mers din nou cu contractul de munca la un jurist de la ITM,unde respectivul om al legii m-a asigurat ca trebuie platit incat sa beneficieze de toate drepturile. Chiar nu mai intelegeam nimic,dar cum eu nu ma las infranta de nici o problema care imi iese in cale,am mers din nou la Statistica si am cerut o adeverinta de venit cu toate popririle...adica ce impozite opreste unitatea de la salariat si nu mica mi-a fost mirarea cand ei cu manuta lor au eliberat acesta adeverinta unde pentru salariat opresc 10,5%,5,5%,0,5% si 16% impozit...iar unitatea vireaza 20,8%,5,2%,0,5%,0,15%,si 0,85%. Din aceasta adeverinta eu doream sa ma conving de acel procent de 0,85% pentru a plati concedii medicale. Le-am explicat frumos,cu toate ca fierbeam de nervi,ca acest om este bolnav si este indreptatit sa i se plateasca CM si ca nu este normal ca atata timp cat beneficieza de acest concediu medical sa fie nevoit sa lucreze. Niciodata nu mi-au placut oamenii superficiali care sunt pusi  intr-o pozitie cheie,ba mai mult daca nu cunosc respectiva problema,nici macar nu au bunul simt sa puna mana pe telefon si sa se informeze de la altul mai destept. Asta este problema noastra...ocupam un loc caldut la stat ,ca vorba aia leafa merge!. Este trist pentru ca multi au o asemenea mentalitate iar cu astfel de oameni nu vom  merge mai departe. Dar nu m-am lasat...am mers din nou la Casa de Sanatate unde cineva care studiase cazul meu mi-a dat un numar de telefon si m-a sfatuit sa merg sa ma intorc din nou la Directia de Statistica unde respectivul domn care lucreaza la compartimentul personal,sa ia legatura cu respectiva doamna in prezenta mea...dar ce sa vezi...am ramas surprinsa  ca directia platise o gramada de concedii medicale care nu erau in regula iar acum Casa de Sanatate avea in portofoliu foarte multe certificate medicale de recuperat de la Statistica. I-am spus respectivului domn ca pe mine nu ma priveste neregulile lor,cert este ca eu vreau sa se plateasca CM pentru un om care este cu adevarat bolnav...care a platit zeci de ani impozite si taxe la stat,care nu a beneficiat de CM,iar acum cand are  dreptul nu i se acorda. I-am dat timp domnului sef de personal cu speranta ca se va informa serios,i-am spus frumos ca voi depune toate documentele care le detin la ITM si Directia de Sanatate din orasul meu,apoi voi depune in scris aceleasi documente la Ministerul Muncii Bucuresti,Directia de Sanatate Bucuresti,Institutul National de Statistica Bucuresti si daca ma enervez si constat ca ei dorm in scaune ,am sa-i trimit un email  presedintelui tarii si respectivilor ministri de la munca si sanatate.Dar dupa cum merg lucrurile in tara... sunt mai mult ca sigura ca asa voi face...cine stie ,poate voi apela si la Antena 3,unde eu consider ca sunt multi oameni de bine. Culmea ironiei acest domn sef de personal de la Directia de Statistica se uita la mine perplex si tot pe mine ma intreba de unde  stiu eu toate astea!. Pai domnule sef de personal de la Statistica,ai noroc ca inca nu iti dau numele,cine stie poate o data o voi face...pai inainte sa vin la tine,mi-am facut tema,m-am informat,am citit legislatia,am consultat juristi si avocati,plus ca sunt si eu un biet umil economist care i-a placut sa invete de toate,sa nu fie pus vreodata in postura de nestiinta asa cum ai fost tu in fata mea...am trecut si eu prin toate compartimentele: de banci,casa,investitii,creante ,clienti,furnizori si culmea in compartimentele de personal si salarizare. Asa ca domnule sef de personal de la Statistica...nu ar trebui sa uiti macar de acum incolo,ca exista si oameni in Romania care-si cunosc drepturile si indatorile lor.
     

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


   


2 comentarii:

  1. In loc de un om, dai de o pacoste. Iti distrugi sanatatea cu o astfel de fiinta. Daca te rastesti la el te intreaba ce ai de esti asa nervoasa.
    Sper sa rezolvi, oamenii de felul acesta sunt mai rai ca boala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert Nicolaescu...chiar daca o sa ma bat cu morile de vant,tot am sa lupt ptr dreptate. In fond este dreptul meu,al tau,al tuturor ptr care si noi platim atatea dari la stat.Trebuie sa invatam o data ptr totdeauna care ne sunt indatoririle noastre ... bineinteles si drepturile.Chiar am de gand sa merg pana sus la toti sfintii,ba chiar sa dau in judecata INS Bucuresti. Ce sa-mi faca Robert? Chiar nu mai vreau sa inghit toate gogosile de la toti incompetentii. Iti doresc multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere