Totalul afișărilor de pagină

marți, 27 noiembrie 2012

Am crezut si am obtinut...

In aceste zile zbuciumate pentru mine mi-am dat seama ca suntem prea marunti in acest Univers... si totusi prin vointa noastra daca vrem putem schimba lumea. Ma simt multumita si impacata cu mine de ceea ce am obtinut. Stiu ca sunt incapatanata si perseverenta atunci cand cred in ceva...am crezut si am obtinut.Astazi am primit un telefon de la colegii  sotului meu,care m-au felicitat despre modul cum am obtinut acele drepturi de Statistica si nu mica mi-a fost mirarea ca sunt hotarati sa faca si ei acelasi lucru.Chiar pot spune ca ma simt bine deoarece am reusit sa-i trezesc pe acesti oameni sa invete  sa  lupte pentru drepturile lor...se pare ca tot ce am facut nu a fost in zadar.Am macar aceasta satisfactie si ma bucur nespus ca incet,incet,oamenii constientizeaza ca si in Romania daca vrei poti sa obtii un drept...este greu este adevarat...dar totul este sa nu cedezi sau sa te lasi intimidat.Am spus de prea multe ori ca am obosit si realizez ca uit sa ma bucur de lucrurile marunte...sa vad in aceste lucruri marunte cat de frumoasa este viata...dar m-am lasat condusa in aceste zile  de tumultul valorii pe care eu o numesc Viata...si stiti de ce?.Pentru ca incerc din rasputeri sa razbat in acesta viata. Dar nu ma plang pentru ca reusesc tot timpul.
  

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Cuvantul obtinut este al treilea cuvant al meu preferat :D
    De as avea motive sa il folosesc mai des ar fi bine:)
    Ma bucur mult ca ai obtinut ce ai vrut >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Gaby,ma bucur enorm pentru succesul tau!Mergi inainte,ca totul va fi OK.

    RăspundețiȘtergere
  3. MEG55...multumesc Maria,am obtinut exact ceea ce i se cuvenea.Luni cand am vorbit cu directorul era intr-un disconfort vizibil incat era in stare sa-mi dea orice.Ma bucur enorm ca s-au desteptat si cei 28 sau 30 de salariati care erau in aceeasi situatie si m-au consultat cum am obtinut eu acele drepturi,plus ca in urma sesizarilor si email-lor mele date catre institutiile statului...sau pus in miscare,sigur greu dar iata ca se poate daca insisti! Nu mi-a fost frica de nimeni atata timp cat stiam ca dreptatea este de partea mea...sigur am fost intimidata,dar cu mine nu a mers...asa ca au folosit a doua cale de conciliere. Te sarut Maria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Denisa...ai mare dreptate si poti sa-l folosesti mai des.

    RăspundețiȘtergere