Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 noiembrie 2012

Asta a fost tot...

Am promis ieri la cei de la Directia Judeteana de Statistica ca voi scrie la Antena 3 si ii voi da in judecata...si asa am facut.Astfel am trimis un email domnului Mihai Gadea care suna asa:
Buna ziua domnule Mihai Gadea,
Ieri v-am trimis un email pe adresa mihai.gadea@antena3.ro,in care va informam despre modul cum trateaza o institutie de stat un om care munceste si are ghinionul sa se imbolnaveasca.In urma acestui email ptr ca am pus in CC si alte institutii ale statului roman ,acest email trimis catre d-voastra a fost luat in seama ...aceste institutii le-am pus cu stiinta pentru a se sesiza inca o data .Sotul meu a fost operat de cancer laringian ,i s-a scos laringele si momentan respira printr-un tub  prin gat .M-am luptat in acesta perioada cu Directia Judeteana de Statistica  ptr a i se plati concediile medicale,in prima faza refuzand,spunand ca nu are dreptul la plata acestor concedii. Am facut in scris la Casa de Sanatate,Ministerul Muncii,Ispectia Muncii Bucuresti si la Istitutul National de Statistica in data de 18-10-2012,acestea au analizat cazul si in final au fost platite concediile medicale pe luna septembrie si octombrie abia in data de 10-11-2012 cand era prevazuta plata la dumnealor.Acest om dupa operatia de biopsie a fost nevoit sa mearga la servici deoarece  i s-a spus ca nu este platit. Pentru ca situatia lui este destul de grava,nici macar nu mai vorbeste, medicii l-au propus pentru pensionare.Astazi am fost la Statistica  pentru incheierea cartii de munca ,de fapt electronic si am prezentat decizia de pensionare , am discutat cu Domnul Director ,care m-a rugat sa fac precizarea ca i s-au platit certificatele medicale pe luna septembrie si octombrie...avea deja in mana copia dupa email-ul meu. Asa este, imi asum acest lucru pentru ca nu am fost destul de explicita probabil in acel email,dar aceste concedii medicale au fost platite in urma sesizarilor mele.Cand a iesit din spital dupa efectuarea operatiei pe data de 16-11-2012,am mers cu cerificatele medicale pe luna noiembrie si decembrie,iar domnul de la personal mi-a dat o adeverinta cu nr 2432/20-11-2012 cu salariul brut din decembrie 2011 si pana la 30-10-2012 cand ia incetat contractul de munca.Precizez ca acest contract a incetat cu o luna inainte de termen la data de 01-11-2012,el fiind in spital,iar termenul de expirare a acestui contract era 30-11-2012.I-am explicat domnului de la personal Criveanu Cristian ca nu aveau dreptul sa-i inceteze acest contract atata timp cand omul era in spital. De fapt eu am vorbit destul de serios cu dumnealui spunandu-i ca voi informa in scris institutiile statului.Ultima mea discutie a fost ieri cand i-am spus ca voi scrie despre acest caz si la dumneavoastra,nu a fost ca o amenintare ,ci ca o certitudine.In orice moment, incepand de la prima internare de pe 26 septembrie anul acesta,pot sa certific cu martori de la Casa de Sanatate si ITM  ca prin vocea domnului Criveanu,au refuzat sa-i plateasca aceste concedii medicale. Repet cele de pe septembrie si octombrie au fost platite in urma sesizarilor mele catre institutiile statului,iar cele de pe noiembrie si decembrie nu se pot plati de Casa de Sanatate ptr ca  unitatea  refuza sa dea o decizie pentru incetarea contractului.
Cu tot respectul ptr ceea ce faceti.

Asta a fost tot...se pare ca domnul director,despre care am o parere buna si un respect deosebit,i-l durea ca nu am fost prea explicita ca s-au platit acele concedii pe lunile septembrie si octombrie...dar ma intreb dupa cat timp si cum? A vrut in prima faza sa ma intimideze,dar sunt atat calita  incat pot tine piept la  zece directori ca el.Asta-i viata...cat traim trecem prin diverse perioade.Oricum nu am de gand sa ma opresc aici,voi face o sesizare si la Presedentia Romaniei si la Primul Ministru...nu mai vreau nici un concediu medical platit...vreau sa stea si ei in tensiune asa cum s-au jucat ei cu timpul si cu nervii mei.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu