Totalul afișărilor de pagină

joi, 29 noiembrie 2012

Eu cred in adevar...

Eu cred in adevar si in vointa de a lupta pentru ceva al meu. Cred ca adevarul este cel mai curat lucru de care te poti folosi in orice situatie pentru ca doar astfel iti poti rezolva o problema. Daca tu esti convinsa de adevarul adevarat atunci sti cum sa gestionezi situatia. In lupta mea cu DJStatistica,stiam suta la suta ca eu aveam dreptate. Nu am crezut vreodata  ca un om ca acel Criveanu Cristian nici macar nu va mai recunoaste nimic in fata directorului.Era asa de mic si umil dupa greselile pe care le facuse incat imi era chiar mila de el...chiar inspira mila. Sunt sigura ca el nu va invata nimic din aceasta lectie de viata...din propiile lui greseli si nu va ezita cu alta ocazie sa faca aceleasi greseli. Daca lui ii este bine...restul nu mai conteaza!. Nu uitati ,in momentul cand esti convins cu adevarat ca ai dreptate,vei obtine acel ceva pentru ca o forta  necunoascuta exista in fiecare dintre noi.Asadar aveti incredere in voi pentru ca motivatia pozitiva este secretul in castigarea oricarei lupte cu toate nedreptatile care exista in societatea noastra. Vreau sa uit acest episod din viata mea,dar nu am sa uit niciodata ca, lucrurile in care cred cu adevarat ... devin adevarul meu.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Daca Universul ar influenta omenirea, noi nu am mai fi existat de mult. Dar cine e acest Univers? O forta imensa sau mai multe?

    Oamenii influenteaza Universul pentru ca sunt majoritari...paradoxal, nu e ca n politica.

    Dreptatea si adevarul vor fi rasplatite, iar minciuna are un tratement extrem de special.
    Nimic nu ramane nepedepsit. Acolo unde este suferinta, lacrimi, pareri de rau, inevitabil va interveni si pedeapsa. Singurul inconvenient este timpul: totul la timpul sau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Iulia de vizita si comentariu...ai dreptate singurul inconvenient este timpul,el le aseaza pe toate.

    RăspundețiȘtergere