Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Prea s-au jucat cu nervii mei...

Astazi am avut o zi mai linistita,poate printre putinele din ultimul timp...luni sunt invitata de directorul de la Statistica sa avem o discutie,se pare ca este singurul care constientizeaza despre situatia creata care a scapat de sub control din partea lor.Chiar nu-mi pasa pentru ca eu i-am informat pas cu pas despre ceea ce vreau sa fac. In definitiv trebuie sa apar drepturile unui om care din nefericire el nu o mai poate face. Sunt hotarata mai mult ca niciodata sa ma  lupt cu oricine...parca situatia asta tensionata cu spitalizarea,cu operatia si apoi cu problemele pe care m-i le-au creat acesti oameni de nimic m-au intarit si-mi dau o energie pe care nu mi-am imaginat-o niciodata. Daca luni nu-mi opereaza in cartea de munca si pe langa faptul ca i-am actionat in judecata,ultima mea  carte daca nu le vine mintea la cap este sa-i denunt la procuratura. Prea au intins coarda prea mult...prea s-au jucat cu nervii mei. In loc sa ma concentrez  pe programul de recuperare al sotului meu,eu stau sa ma lupt cu prostii care incalca cu nerusinare drepturile unui om. In ultimele trei luni parca nu mai am timp de nimic,de pianul meu care ma asteapta cu partitura preferata...sa citesc o carte sau efectiv sa ma gandesc la orice in liniste.Ce bine ar fi daca am constientiza ca avem doar impresia ca avem timp pentru toate, mai putin pentru lucrurile care intr-adevar conteaza...daca am trai fiecare zi ca si cand ar fi ultima...daca ne-am urmari visele... daca am trai asa cum simtim.
    

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Gaby,draga mea anumite personaje de care din pacate depinde soarta celor din jur, nu constientizeaza ca si lor li se poate intimpla anumite nenorociri in viata.Actioneaza parca ar fi superoameni.....,insa si ei sunt supusi acelorasi probleme ca ale tuturor.Aici depinde de acel simtamint de bun simt.Regretabil ca societatea romaneasca in ultimul vreme, este populata numai cu personaje fara a avea un minim de omenie si bun simt.Te sustin in demersurile tale si ma rog sa nu mai intimpini greutati de nici un fel.Sa ai o duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. MEG55...abia astept ziua de maine. Dupa cat il cunosc eu pe Director, este un om cu capul pe umeri. Ghinionul meu a fost ca din luna septembrie acest director se afla in concediu medical,a facut o operatie la coloana.Cred ca asta de la personal l-a informat abia acum ptr ca s-a ajuns prea departe si nu mai poate gestiona situatia.Nu stiu ...poate le vine mintea la cap,dar asa cum am spus daca nici de data asta nu ajung la un rezultat cu ei,merg direct la Parchet si le fac plangere penala. Multumesc mult ptr incurajare.

    RăspundețiȘtergere