Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 noiembrie 2012

Scrisoare deschisa catre Ministrul Muncii doamna Mariana Campeanu...

Buna ziua DOAMNA MINISTRU, am avut incredere in dumneavoastra dar m-am inselat amarnic. In ziua de 10-10-2012,v-am trimis o sesizare personal dumneavoastra inregistrata la Guvernul Romaniei Ministerului Muncii cu nr 188343/06-11-2012 care a fost trimisa spre solutionare la Casa Nationala de Asigurare de Sanatate. Am primit raspuns de la Casa in ziua de 20-11-2012 cand sotul meu a fost deja operat si diagnosticat de neoplasm laringian. Problema este ca mai avea o luna de lucrat pe contactul incheiat pana pe data de 30-11-2012,iar domnii de la Directia Judeteana de Statistica ,in ziua de 1-11-2012 i-au reziliat contractul . Cand am mers la Directie sa depun certificatele medicale pe luna noiembrie am primit aceasta veste ca nu mai este salariat. Va intreb pe d-voastra si ma intreb si eu ...oare in ce lume si ce tara traim !. Chiar astazi am mers iar la Statistica sa-mi dea o decizie de incetarea contractului de munca si seful de personal Criveanu Cristian a dat din umeri spunandu-mi ca el nu poate si nu stie cum sa dea acesta decizie. Am facut mai multe sesizari atunci in octombrie la dumneavoastra,la Statistica Bucuresti,la Inspectia Muncii Bucuresti,la Casa de Sanatate  si mi-au dat dreptate.Cand l-am intrebat pe acest domn Criveanu sa-mi arate si mie o lege dupa care functioneaza dumnealor,mi-a aratat o lucrare de doctorat al prof universitar Grigore Lacrita. Eu nu contest ca omul nu este bun cunoscator de legi,dar tu ca institutie sa functionezi dupa o lucrare de doctorat,mi se pare penibil.Cred si sunt convisa pentru ca si eu sunt de profesie economist,ca o instituie trebuie sa lucreze dupa legi aprobate de guvern. Nu mai astept nimic de la institutiile statului roman,nici de la d-voastra,ultima mea incercare asa ca sa-i fac de ras, am sa-i dau in judecata si am sa iau legatura cu Antena 3, personal cu Mihai Gadea...pentru ca a demonstrat ca este un bun roman prin emisiunile care le face si se vede clar ca-i pasa de noi oamenii care nu avem nici o putere,chiar daca indraznim sa ne cerem drepturile noastre care ni se cuvin. Mult succes doamna ministru in campania electorala...am fost si sunt simpatizant USL,dar mi-am promis mie caci cat voi trai nu voi mai vota pe nimeni,pentru ca toti promit si nu fac nimic.

{NUME_SITE} 

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Draga mea,in Romania drepturile omului sunt peste tot grosolan incalcate.Singura cale in care sa-ti obtii drepturile garantate de constitutie este justitia.Trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa lupti pina la capat.Problema este nationala,romanii au ajuns sa fie calcati in picioare de niste incompetenti pusi in functii pe criterii politice si pe furaciuni,fara sa le pese de cei care odata la patru ani li-se cerseste votul.Suntem o natie barbara si ne batem joc de semenii nostrii, tocmai atunci cind ei au nevoie de ceva mai multa atentie.Ce mizerabili sunt cei care..., "atunci cind omul este intr-o situatie inconfortabila de sanatate" tu ii dai un brinci, in loc sa-l ajuti?! Te rog sa intervii la toate institutiile.....,institutii care mai sunt neincalecate de cei rai, in a-ti apara drepturile.Cineva in tara aceasta trebuie sa mai si raspunda!

    RăspundețiȘtergere
  2. MEG55...asa voi face Maria,deja le-am si spus si daca ma gandesc bine am sa scriu si la televiziuni. Nu-mi pasa ca nu-i platesc concediul medical,dar nu vreau ca sa pateasca si alcineva la fel. Noi suntem intr-o situatie in care ne permitem sa renuntam la CM,dar gandeste-te ca sunt oameni care traiesc efectiv din salariu.

    RăspundețiȘtergere