Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 decembrie 2012

Asta este societatea in care traim...

Ieri promiteam ca va relatez despre raspunsul primit de la ITM,venit odata in control la Directia Judeteana de Statistica undeva prin octombrie ,in care s-a hotarat caci contractul este in regula si oamenii au aceleasi drepturi ca orice salariat din Romania,drept dovada ca cei care au plecat beneficiaza de somaj.Dupa ce am obtinut eu decizia de incetare a activitatii deoarece imi trebuia la Casa de Pensii,vin si ei cu un alt raspuns ,fortati de Ministerul Muncii bineinteles dupa doua luni  si anume,conform deciziei ,ca sotul meu nu mai are nici un drept ca salariat. Pai acea decizie am vrut sa o obtin eu,pentru ca imi trebuia si asa era normal sa se intample,nu cum mi-a dat acel domn Criveanu o adeverinta...nu decizie...cu explicatia ca nu stie sa o redacteze. Pai daca nu sti nimic mai Criveanule,dute nene acasa si lasa locul altuia care stie sa faca ceva util si asa cum trebuie!.Cred ca i s-a cam dus vremea...toti incompetentii au ramas in functii cheie de pe timpul PDL-ului.Nu am nimic cu nici un partid,dar vreau sa vad oameni la locul potrivit. Ma opresc aici si va dau raspunsul meu catre acesti domni, care probabil isi inchipuie ca-mi tremura deja camasa pe mine de frica.

Catre Inspectoratul Teritorial De Munca...,

Referitor la adresa dumneavoastra cu nr 8623 si 9088/26-11-2012,cu respect va relatez ca situatia nu este tocmai asa.Eu am trimis toate documentele la Inspectia Muncii Bucuresti cu nr 1721/11944/24-10-2012 in care spuneam ca nu i se platesc concediile medicale pe luna septembrie si octombrie si nici nu i se elibereaza adeverinta de salariat pentru a merge la spital pentru efectuarea operatiei. Nu stiu ce documente va pus la dispozitie reprezentatul legal adica Directia Judeteana de Statistica si cand, dar daca erati interesati se putea lua legatura cu mine ,caci sotul meu nu mai poate vorbi si va puneam la dispozitie si alte documente pe care eu le-am obtinut de la aceasta institutie.  Directia Judeteana de Statistica  prin domnul Criveanu Cristian a sustinut de la inceput nu numai in cazul meu cat si cu ceilalti angajati ,se poate verifica acest lucru,ca prin acel contract de prestari de servicii ptr activitati dependente,angajatii nu au drept la somaj ,concediu de odihna si concedii medicale dar conform adeverintei pe care eu am obtinut-o de la dumnealor cu nr 2095/8-10-2012 ,si conform contractului incheiat,unitatea se obliga sa retina de la salariat 10,5%,5,5%,0,5% si 16% de la salariat,si vireaza la stat 20,8%,5,2%,0,5%,0,15% si 0,85%. cu ordin de plata pe 25 ale lunii.Va mai amintesc din nou, ca acest contact a fost incheiat pe o perioada de trei luni,el expira la 30-11-2012,iar cand sotul meu era pe patul de spital,dumnealor au procedat la  desfacerea contractului de munca cu data de 01-11-2012. Acelasi lucru s-a intamplat si cu ceilalti salariati ,dar multi le este frica sa vorbeasca.Concediile medicale pe septembrie si octombrie s-au platit pe baza sesizarilor mele abia  in data de 10-11-2012,iar ultimele zile din 29,30,31 octombrie,au fost date la plata in data de 10 decembrie . Cred ca daca aveti bunavointa puteti merge la statele de plata pe noiembrie si decembrie.Acum va intreb eu pe d-voastra daca eu nu faceam petitii la institutiile statului roman si nu trimeteam email la domnul Gadea,ma lua oare cineva in seama!...sau de ce nu nu va puneti intrebare de ce concediul medical din septembrie nu a fost dat la plata pe 10 octombrie,ptr ca eu l-am dus in termen util.
Referitor la decizia de incetare a contractului de munca cu nr 69/26-11-2012,eu m-am dus personal la Statistica si am vorbit cu domnul director Mezdrea Costel,dumnealui fiind un om care si-a dat seama de aceste greseli ale domnului Criveanu si care dorea cu orice pret sa stinga conflictul,astfel incat am obtinut acea decizie necesara  ptr pensionarea sotului meu pe caz de boala. Nici vorba ca as fi avut pretentia sa-mi plateasca cm pe noiembrie si decembrie 2012,ptr ca  i-am explicat ca eu am dus dosarul de pensionare la Casa de Pensii pe data de 27 noiembrie 2012.  Din contra domnul director Mezdrea,dorea sa-mi plateasca si CM pe luna noiembrie,acum brusc devenise amabil .Dar astazi cand am fost sa intreb cum s-au calculat CM,brusc  a devenit irascibil si vizibil nervos .Cu respect daca nu cer prea mult,va rog sa analizati mai bine situatia,si sa-mi raspundeti si mie asa ca cetatean al acestei tari , ce lege da dreptul ca un angajator sa procedeze la incetatea contractului de munca ,atunci cand omul este in spital.Va informez ca nu ma opresc aici ,voi trimite documente atat la Guvernul Romaniei cat si la Presedentie ,pana cand ma voi face auzita ,iar cine a gresit ,a vrut sa musamalizeze cazul sau a fost rau intentionat, sa raspunda. Sper sa fie un ultim caz in care nici un salariat din Romania sa nu mai fie pus in astfel de situatii de umilinta.
 Cu respect,
I.G.

Asta este tot...si totusi eu mai sper ca se va schimba ceva. Repet ,pentru mine nu mai este nevoie,pentru cei care vor fi pusi in situatii asemanatoare.Stiu,cu totii suntem dezamagiti de ceea ce traim ,dar pina la urma sa speram ca toate se vor rezolva... nimic nu putem noi schimba,am vrea ca totul sa fie bine...dar pina la urma,pe rand o sa revina la normal.Trebuie sa recunoastem ca asta este societatea in care traim...mediul aceasta de viata ,o parte de oameni buni si altii mai putini buni.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.
 

3 comentarii:

  1. Vai şi ce se mai ruşinează ei... :(
    E o luptă inegală.
    Oricum vine sfârşitul lumii... aşa că ce mai contează.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bibliotecaru...stiu ca nu se rusineaza,ptr ei nu exista acest cuvant. Nu cred ca vine sfarsitul lumii,asa ca mie nu mie frica nici de ei.

    RăspundețiȘtergere