Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 decembrie 2012

Traim vremuri minunate...

Se pare ca in ultimul timp am parte numai de surprize...sigur neplacute. Cu doua luni in urma  ,ma razboiam eu cu institutiile statului pentru ca ma rog ,cei de la Statistica nu doreau muschii lor sa-i plateasca  sotului meu concediul medical. OK...am uitat cu timpul de cele intamplate,intre timp el s-a pensionat pe caz de boala...dar ce sa vezi!  Ieri primesc un raspuns de la Casa de Sanatate Bucuresti dupa mai bine de doua luni si de la ITM...niste raspunsuri efectiv aberante.Astazi va povestesc despre cel de la Casa:eu le-am pus la dispozitie toate documentele,platesc prin posta aproape 10 roni,caci era un doldora de plic...si ei imi trimit un raspuns ca in filmele cu prosti....in loc sa-mi dea un raspuns despre ceea ce ma durea pe mine adica contractele de munca pentru  activitati dependente ,ei bat campii pe toata pagina despre personale fizice autorizate...asa ca ma enervez si le raspund punand in CC toate celelalte institutii de unde am primit raspunsuri, plus emai-lurile doamnei ministru Mariana Campeanu si al premierului Victor Ponta ca sa vada si dumnealor ce raspunsuri in bataie de joc ne trimit acesti domni..


Buna ziua,
Referitor la cererea mea adresata Ministerului Muncii,Familiei si Protectiei Sociale(nr inreg 24236/19.10.2012,respectiv 188343 EC/29.10.2012),transmisa CNAS(nr inreg DB/8644/07.11.2012,va transmit urmatoarele:
In acea petitie eu v-am trimis toate contractele de munca plus adeverinte de salariat cu viza CAS,ultima fiind pe 26.10.2012. Acest caz este cunoscut de Casa de Asigurari de Sanatate ... ,plus ITM ... si Directia Judeteana de Statistica. Certificatele medicale pe lunile septembrie si octombrie au fost platite tot la insistentele mele de catre unitate,plus ca am scris si la Casa de Sanatate ... in urma carora am primit raspuns"angajatorul a raportat la CAS ... prin declaratiile initiale depuse la ANAF,ca subnumitului... i sa retinut si virat lunar contributia ptr asigurari de sanatate conform LG 95/2006,privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare,a retinut si virat lunar din partea angajatorului contributia la FNUAS ptr concedii si indemnizatii,respectiv 0,85%,si in consecinta  plata indemnizatiilor sociale se calculeaza si raporteaza de care Directia Judeteana de Statistica ...."
Ceea ce ma nemultumeste pe mine,este ca dumneavoastra imi scrieti despre statutul persoanelor  fizice autorizate care desfasoara  activitati independente.Contractul era de prestari servicii ptr activitati dependente unde spune ca platitorul de venit suporta indemnizatia de concediu de odihna si indemnizatia ptr incapacitate temporara de munca.Daca analizati bine contractul de munca ,observati ca la punctul 5.f.spune:beneficiarul serviciilor se obliga sa retina si sa vireze impozitul si contributiile sociale in conformitate cu prevederile CF,ptr activitati dependente."

Dupa efectuarea operatiei de laringe(tumoare laringiana),in jur de 17-11-2012 m-am dus la Directia de Statistica ptr depunerea certificatelor medicale pe noiembrie si decembrie,dar am constatat ca domnii de la aceasta institutie care si in prima faza au refuzat  sa plateasca primele certificate medicale,la aceasta data m-au informat ca i s-a desfacut contractul de munca cu o luna inainte exact cand era pe patul de spital (aveti si acest contract pus la dispozitie,dar probabil v-a scapat).Am inghitit si aceasta situatie si m-am intors la Casa de Sanatate ... Aici m-i sa cerut decizia ptr incetarea contractului de munca,am adus-o,dar m-am lovit in continuare de doamna Manea Nicoleta de la concedii medicale, mi-a spus ca ea plateste CM numai pe decembrie conform contractului. Repet eu am avut decizia de incetare a activitatii    luata cu chiu cu vai de la Statistica . Va rog sa ma credeti ca m-am saturat de acesti functionari care isi bat joc de noi.Acesta doamna Manea Nicoleta de la Casa de Sanatate  ma trimitea sa dau in judecata ITM ...,ceea ce eu nu mai am rabdare si putere de a sta prin tribunale.Dar pana la urma nu am sa dau in judecata pe nimeni,cred ca mai corect si drept ar fi sa fac o plangere penala la Parchet deoarece toti implicati Casa,ITM si Statistica ,si-au batut joc de nervii  si de timpul meu inca din luna septembrie de cand fac poteca intre aceste institutii. Cred ca este cel mai corect sa fac acest lucru si am sa informez si Guvernul si Presedentia Romaniei,asa ca sa fie tot tacamanul,ca pe viitor noi oamenii platitori sa fim respectati asa cum trebuie. Eu am un om bolnav de cancer acasa si ma concentrez pe recuperarea lui dupa operatie. Deoarece m-am saturat sa ma lupt cu institutiile statului,in data de 27-11-2012 i-am depus dosarul de pensionare pe caz de boala.Imi pare foarte rau domnilor,dupa o viata de munca ca platitor de taxe la stat,odata cand se imbolnaveste omul,...nu beneficiaza de drepturile lui. Este trist ,dar si adevarat.Ca cetateni care ne-am platit contributiile de sanatate o viata intreaga,ne simtim neputinciosi in astfel de situatii si ne doare ca gasim atata indiferenta si atata raceala. Pacat domnilor,contribuim o viata intreaga la sanatate si atunci cand ai nevoie doar o data ,cumperi cand esti in spital, medicamente,seringi,pansamente pana si leucoplast ,caci de restul nici nu mai vorbim!.Asta am vrut sa va relatez...cine a trimis acest raspuns nu a sa documentat bine,eu vreau sa cred ca am trimis si asa este...am trimis absolut toate documentele si am scris romaneste. Nu stiu daca se mai poate face ceva la ora aceasta,caci raspunsul d-voastra vine aproape dupa doua luni...in aceste doua luni cate nu se putea intampla!...poate cu certificatul medical pe noiembrie pana la inregistrarea dosarului de pensionare pe caz de boala(27-11-2012) se mai poate face ceva... daca nu sa fiti sanatosi.
 
Cu respect
I.G.
Astea sunt vremurile in care traim...imi spunea un pacient vineri la spital ,cand stateam la rand ca sa intre sotul meu la raze...spunea ca nu s-a operat in prima faza ca medicul i-a cerut 5300 lei...la trimis frumos acasa si sa prezentat la operatie dupa ce a strans acesti bani.Traim vremuri minunate!...noi sa fim sanatosi!!!.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

8 comentarii:

  1. Si asta e statul pe care noi l-am creat iar institutiile lui iar, uneori, institutiile lui, in loc sa vegheze la bunul mers al lucrurilor ajung sa faca contrariul.

    RăspundețiȘtergere
  2. minunate în ghilimele draga mea,"minunate"cu oameni în funcţii cheie,precum lupul din scufiţa roşie..numai că din păcate nu avem vânători pe măsură..
    hiene sunt peste tot Gabriella..numai eu ştiu cu câte m-am luptat până ce destinul m-a doborât..ce pot să spun..să fie sănătos soţul tău,să vă reveniţi la ceea ce aţi fost şi dumnezeu să vă ajute în tot ceea ce doriţi.
    te îmbrăţişez cu sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ryanna...multumesc ptr comentariu,tu sti ca sunt alaturi de tine cu tot sufletul.Te rog sa ma crezi ca m-am saturat de atata birocratie spun eu chiar prosteasca. Am vrut sa se stinga conflictul atunci cand aveam nevoie de acea decizie de la Statistica pentru pensionare,dar se pare ca nu au fost diplomati. Voi face tot ce-mi sta in putere sa fiu auzita de cine trebuie...nu ptr mine caci eu mi-am rezolvat cazul,ptr cei care vor pati la fel Ce sa-mi faca...sa ma dea afara din casa sau din tara!!! Te imratisez cu drag si ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ideisiidei...asa este ,astai statul pe care noi l-am creat,dar daca ei ne considera europeni,cred ca ar fi caz sa avem aceleasi drepturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. In momentul in care vom protesta impotriva lor si vom face cu totii front comun refuzand sa mai dam spaga, sa fim tratati superficial, cand toti vor intelege de ce platesc taxe si impozite si ce inseamna a fi bugetar, probabil atunci vom fi considerati europeni. Pana atunci eu cred ca suntem un pic mai altfel decat populatiile din Balcani, avand totusi o mare influenta orientala (care mie mi se pare un dezavantaj) asupra noastra.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gaby,asta se intimpla cind in institutiile care ar trebui sa aiba grija de cetatean, sunt angajati tot felul de incompetenti,tot felul de javre ordinare, rude cu cine stie cine din guvernanti sau conducatori de institutii la fel de incompetenti.Legi in Romania care sa protejeze cetatenii mai sunt,dar nu sunt aplicate de aceste rapandule, care au capusat toate institutiile.Ideal ar fi sa nu ajungem sa avem nevoie de asemenea incompetenti,in viata insa ai tot felul de provocari.Sanatate,sarbatori cu bine sa ai tu si sotul tau!

    RăspundețiȘtergere
  7. ideisiidei...nu cred ca putem sa mai facem nimic.De cateva saptamani ma confrunct cu acest caz si te rog sa ma crezi ca daca nu bagi mana in buzunar nu faci nimic...din contra nu se uita nimeni la tine.Pai iti dau un exemplu...ca sa faci radioterapie doar doua minute ,trebuie sa-i dai asistentei in fiecare zi 10 lei. Te intreb si ma intreb...cati oameni au de dat si pana cand? Daca nu-i dai iti pune acel accelerator unde nu trebuie si nu ai facut nimic. Spaga nu o sa dispara niciodata. Nu ma deranjaza asa zisa spaga,dar macar sa fi tratat ca om.

    RăspundețiȘtergere
  8. MEG55...noi doua stim cel mai bine ce inseamna sa stai prin spitale,vad ca esti suparata rau,si eu sunt ,dar cred ca mai am putin pana la acea faza sa-i etichetez asa cum merita in momentul de fata.Unii doctori sau cei ce lucreaza in astfel de functii cheie gen CAS ,nu mai sunt oameni.Asta depinde foarte mult de educatia fiecaruia in parte,degeaba faci atatia ani de medicina daca nu te atrage ceea ce faci,daca nu simti cu sufletul.Ce sa mai vorbim astia sunt oamenii din sistemul romanesc si aici ma refer la toate domeniile,nu numai la sanatate.

    RăspundețiȘtergere