Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 aprilie 2018

Viața asta e atât de scurtă...

Nu-mi place când ne ocupăm timpul gândindu-ne la ce și cum ar trebui să facem pentru a rezolva anumite probleme ce apar în viața noastră. Parcă ne stoarcem de toată energia pozitivă încercând să găsim soluții și uităm să mai trăim cu adevărat.
Uităm că niciodată nu ne vom putea rezolva problemele dacă sufletele noastre nu vor fi liniștite. Uităm că nu ne ajutăm deloc forțându-ne să nu mai vedem lucrurile frumoase și să ne concentrăm doar asupra celor ce ne dau bătăi de cap.
Mi-ar plăcea, să avem de fiecare dată tăria de a NU întuneca tot ce e luminos în viața noastră atunci când apare o nemulțumire.

Viața asta e atât de scurtă și noi pierdem atât de mult timp dând prea multă importanță nefericirii, uitând de fericire, încât parcă am avea ocazia să trăim zece vieți astfel încât din acestea să putem alege.
Vreau să-mi promit mie că de astăzi, voi face tot posibilul să-mi trăiesc fiecare zi ca și când ar fi ultima. Așa cum vreau, așa cum simt, așa cum știu că-mi face bine. Fără să mă gândesc la tine, ci întotdeauna la mine.
-sursa- * Invitație la Visare


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu