Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 august 2019

Fiecare om cu locul și timpul lui...

După o vreme, învățăm să fim slectivi nu doar cu oamenii, ci și cu amintirile noastre. Și nu ne mai încărcăm memoria cu frustrări și neîmpliniri. Dimpotrivă, în bagajul dus de noi, păstrăm doar acele lucruri de care ne amintim cu drag.Apoi, descoperim că oamenii care au plecat, își îndepliniseră menirea, chiar dacă, la vremea aceea, despărțirea de ei ne-a lăsat lacrimi pe obraz.Dacă nu poți face un bine, ai grijă să nu faci un rău, din dorința de a ajuta.
Dacă nu poți întinde mâna să ajuți un om, măcar nu îl îmbrânci. Le mulțumesc celor care au plecat neanunțat din viața mea. Mi-am permis singură să-i înlocuiesc, după o vreme. Fiecare om cu locul și timpul lui.Mulțumesc și celor care mi-au fost alături, într-un mod sincer si celor care m-au prins exact înainte de a cădea. Sunt momente care ne rămân în suflet doar pentru că ne-am simţit minunat. Dar nu tot ce trăim poate să devină amintire, iar uitarea este o lege a firii...

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu