Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 ianuarie 2020

Sase luni fara tine Sufletul meu...

Cea mai mare durere este să uzi cu lacrimile tale atunci cand mergi la un mormânt și acolo să fie îngerul tău,sufletul tau pereche...cea mai mare durere este să ți se usuce mereu lacrima, scriind o poveste, care deja s-a terminat...cea mai mare durere este de fapt, să nu mai simți nici o durere.
Este foarte greu și nimic nu poate umple golul din interior! Am urlat către cer și pământ și am strâns atâta durere, încât nu mai simt nici o durere.  Când plouă, mă uit către cer să-ti văd lacrimile și le las să-mi atingă fața udă de lacrimile mele! Am obosit și mă doare fiecare amintire. Mi-e dor de tine, mi-e tare dor!Unde esti Suflete!Niciodată nu am sa vorbesc despre tine la trecut .Tu esti prezent peste tot , tu esti totul , încă exiști atata timp cat si eu voi exista,pe acest pământ.Tu trăiești la fel cum trăiesc si eu,  bătăile sufletului tau,le simt cum bat in inima mea .Ma uit spre infinitul cerului plin cu stele , cu speranta de a vedea un zambet de-al tau . Ma uit in toate directiile cu speranta sa pot sa te observ si sa te imbratisez ,dar e doar o pierdere de timp . Orizontul ,infinitul , toate directiile , nu mi te aduce .Tu pentru mine ești forta si lumina mea ,iar eu fi sigur ca te iubesc si te voi iubi pentru eternitate mai mult decât viata mea.Oriunde merg, oriunde mă opresc, oriunde sunt, te păstrez mereu în sufletul meu! Ești o amintire sfântă, ești o prezență vie, ești peste tot, Tu faci parte din mine, din viața mea!Un gând curat și lumină veșnică pentru ingerul meu din cer.Pentru scumpul meu sot!Drum lin catre ingeri!

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu