Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 mai 2020

Sunt un simplu om...

Cand il aveam langa mine pe George eram mai retrasa,imi era bine sub aripa lui…Pentru ca el era optimist  si ii placea sa aibe grija de mine…Ne completam unul pe altul si ne era bine impreuna.
Cand am ramas fara el am fost socata.Da, m-am schimbat enorm,fac lucruri pe care inainte nici nu visam sa le fac vreodata.
Se spune ca ce nu te omoara te intareste ,eu am inceput sa cred aceasta afirmatie pentru ca sunt obligata sa merg mai departe.Am mai mult curaj,indiferent cat de greu mi-ar fi  la un moment dat ,duc lucrurile pana la capat ,pentru ca acum sunt singura care le poate rezolva.Trebuia sa ma descurc singura…M-am hotarat sa merg indiferent de consecinte sa vorbesc tuturor despre sotul meu,despre marea mea dragoste si sa imi testez curajul prin publicarea Mesaje de dincolo de viata de la sotul meu George.Da,am facut toate aceste lucruri pentru ca sunt un simplu om care incearca sa invete sa mearga mai departe de una singura,care incearca sa se schimbe,sa-si invinga emotiile si sentimentele.


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu