Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 septembrie 2020

Sinceritatea...


 Blogurile mele, nu sunt, din păcate unele anonime. Pe facebook ,de fapt, peste tot sunt link-urile mele pe internet .In consecinţă, mă autocenzurez la greu şi îmi permit să postez cam doar 30% din tot ce aş vrea să scriu.
Nu sunt lucruri intime, dar sunt lucruri pe care eu, totuşi, nu mă simt confotrabil să le expun, fără mască, micului meu auditoriu. Cum a zis un blogger genial, "Blogul este ca o piaţă mare, în care desigur, nu poţi să stai şi să-ţi serveşti ceaiul de la ora 5.", mai ales dacă nu ţi-ai păstrat anonimatul de la bun început.
Sinceritatea în condiţii de blogger public este un risc pe care nu oricine şi-l asumă. Eu mi-l asum, însă doar parţial...astfel in cele din urma am ales sa pun pentru prima data o fotografie pentru cine nu ma cunoaste.Ceea ce imi doresc si sper sa se realizeze  ,este ca din blogul meu" Mesaje de la sotul meu dincolo de viata"sa devina o carte...si acest vis se va realiza in curand datorita prietenilor mei dragi,    Gabi si Radu,prieteni care intotdeauna au fost alaturi de mine neconditionat.
Prietenia este unul dintre cele mai minunate sentimente pe care le trăieşte omul. A avea un prieten, sau mai mulţi este un fenomen înălţător. Alături de ei te simţi bine, te distrezi, te bucuri la victorie şi ai cu cine te îmbrăţişa la necaz. În scurt timp ajungi să ai aceaşi gândire, aceaşi trăire cu prietenii tăi. A avea un prieten reprezintă cea mai bună bucurie pe care ne-a dat-o Dumnezeu. Oricand atunci cand stai in preajma celui mai bun prieten starea ta de spirit devine automat mai buna. Stii ca esti cu cineva care te cunoaste foarte bine si poti fi tu insuti in compania lui, ceea ce iti va crea o stare de spirit excelenta.Si as putea sa continui foarte mult pe acesta tema.
Ce ironie... chiar şi acest articol este parţial cenzurat. Aş mai fi scris, dar, ca de obicei, mă abţin...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Un comentariu:

  1. Aveți un suflet frumos, mă bucur că v-am cunoscut, multă sănătate si scrieți in continuare,e o sursă de forță ptr mine

    RăspundețiȘtergere