Totalul afișărilor de pagină

luni, 1 februarie 2021

Simt ca zilele mele trec...


 Simt ca zilele mele trec fara nici un sens. Ma trezesc si simt acelasi fior rece pe spatele meu,aceeasi figura trista care incearca sa straluceasca la fel cum o facea inainte. Urasc sa ma consolez pe mine. Pot spune doar ca imi continui existenta,nu si ca traiesc. Inspir aerul asta al singuratatii si-mi simt obrajii fierbinti udati de lacrimile mele sarate.Sunt in acel moment cand viata te taie din toate partile.Cel mai greu imi este sa zambesc atunci cand in interioul meu e o furtuna.Mi-e foarte greu sa nu privesc in trecut,pentru ca acolo sunt cele mai frumoase momente,momentele alaturi de ingerul meu pazitor,alaturi de fericirea noastra, si asta nu pot uita...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu