Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 mai 2021

Cartea mea de suflet...Conversatie intre doi ingeri...


 Aceasta carte" Conversatie intre doi Ingeri "a aparut din blogul pe care l-am creat dupa moartea lui George " Mesaje dincolo de viata de la sotul meu", care nici prin vis nu as fi crezut ca se vor concretiza,cu toate ca in aceste mesaje  imi transmite ca se vor materializa intr-o carte.Nu am crezut nici o clipa! Cand am primit cartea, am simtit o emotie puternica pe care nu o pot descrie in cuvinte.Stiu  ca nu este meritul meu.Eu doar am preluat mesajele mental exact  cum mi-au fost transmise pe parcursul anilor 2019 si 2020.
Sunt foarte constienta de faptul ca multi oameni vor crede mesajul acestei carti, iar altii il vor ignora.Ceea ce este important este ca  prin intermediul acestei carti  ,sotul meu vrea  sa inlature teama oamenilor cu privire la moarte si sa confere confort psihologic si spiritual in vederea vindecarii inimii frante de durere. Eu am inteles  mesajul de constientizare neconditionata a faptului ca in esenta ramanem doar cu sufletul si ne face sa intelegem ce ne invata moartea. Adica sa ne traim viata pe deplin, in pace si adevar, recunoscatori pentru darul minunat pe care ni l-a oferit viata.Am inteles ca aceste mesaje  sunt pentru mine care am pierdut pe cel mai drag om de pe pamant, dar se refera si la cei care se tem de  moarte si pentru cei care vor sa afle raspunsuri.Din aceste mesaje am aflat raspunsul de unde venim, incotro ne ducem,de ce murim, ce se intampla dupa ce murim, cum invatam sa facem fata mortii...cu toate ca nici la aproape doi ani eu nu m-am impacat cu trecerea lui la ingeri.Tot ce am inteles din aceasta experienta, este faptul ca noi comunicam mental si la nivel telepatic.Exista foarte multe mesaje in care imi repeta ca moartea nu exista.Acest corp subtil al nostru se reincarneaza  de cate ori este nevoie pentru evolutia noastra spirituala,pentru reconectarea cu intregul.Toate formele de viata sunt sisteme de energie care transmit semnale si vibratii,incat primim foarte clar informatii de la corpul fizic,emotional,mental si spiritual.Pe aceasta cale ,vreau sa multumesc prietenilor mei care m-au incurajat sa public aceasta carte cat si Editurii Eurostampa din Timisoara....Multumesc tuturor cu recunostiinta!


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu