Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 noiembrie 2019

Si femeile puternice plâng. Pe ascuns…

Stiu…poate veti zice ce atâtea articole cu si despre femeile puternice? Dar daca nu despre ele, atunci despre cine? Nu ele sunt femeile de lângă noi? Nu ele suntem noi sau fiicele, mamele, surorile, prietenele noastre? Noi toate?
O femeie puternica este orice vrea ea sa fie, nu ce vor ceilalti, nu ce-i cere societatea. Stie jocul, stie si regulile si stie ca nu are cum sa piarda in aceste conditii. Femeile puternice pot fi mame, sotii, amante, prietene sau doar femei.
Am învatat pe parcursul vietii ca mamele au în mâini, buze si glas leacul lor vindecator, unde „pupa mama si trece” si durerea chiar trece, iar mangaierea si grija mamei alunga febra…
Apoi, am cunoscut cealalta iubire a femeii, aceea cu pasiune, cu disperare, cu durere. Am vazut femei plangand, ca si cand se aflau langa cea mai mare drama a omenirii, care, cu doar o mangaiere a barbatului… durerea lor disparea ca si cand nu ar fi existat niciodata. Le-am vazut convinse ca nu o pot lua de la capat si le-am vazut implinite si mai frumoase ca niciodata in povesti noi.
Am vazut femei care, in timp ce plang in spatele unor usi inchise, cresc copii, conduc masini, coordoneaza afaceri, gatesc, spala, fac cumparaturi, muncesc si… iarta.
Am citit undeva ca in fiecare noapte, plang milioane de femei si, in fiecare zi, aceleasi femei rad si ne fac viata mai frumoasa!
Va iubesc, femei puternice!
sursa – http://www.calatoriaspresine.ro/2017/01/11/femeile-puternice-plang-pe-ascuns/
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu