Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 ianuarie 2021

Un an si jumatate de cand cerul ne-a despartit...


 De multe ori viata este tare rea, te loveste atat de puternic si greu iti mai poti reveni. S-au poate niciodata. Sunt momente cand durerea e atat de mare incat imi opreste respiratia, si atunci trebuie sa-mi pun acea masca pe fata si sa arat celor din jur ca totul este bine .Esti atat de departe , incat niciodata n-am sa te mai pot auzi, esti prea departe incat nu te mai pot atinge , dar nu atat de departe incat sa nu te pot iubi.De cand tu ai plecat, in inima mea sunt stranse toate lacrimile ce ma sufoca in fiecare zi si noapte.Realizez ca a trecut un an si jumatate fara tine si am ramas asa cum  Dumnezeu m-a binecuvantat sa am mereu alaturi ingerul meu pazitor .Uneori te simt atat de aproape incat mi se pare ca desenezi pe cer din nori albi, mesaje speciale pentru mine de dincolo de viata.Iti aud vocea ca si cum ai fi langa mine, dar toate acestea sunt doar pentru ca tu esti aici .Da,tu esti  aici cu mine...


 


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu