Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 ianuarie 2021

Viața te-a învățat...


 De cele mai multe ori ajungem sa nu mai avem incredere in altii pentru ca nu avem incredere in vocea noastra interioara, in ghidul nostru interior plin de intelepciune. Da, toti oamenii sunt buni in esenta lor si au intentii pozitive, insa nu toti aleg sa manifeste ce este frumos in ei. Criminalii isi justifica crimele prin faptul ca si-au trimis victimele intr-o lume mai buna, ca le-au salvat sau ca au salvat lumea de o fiinta rea. Daca tu nu furi, nu inseamna ca nimeni de pe Planeta nu fura. Nu  mai ai încredere în oameni. Ai fost învățat să nu ai încredere în nimeni. Viața te-a învățat, oamenii din jur te-au sfătuit, trădările ți-au fost mentori. Ți-ai învățat lecția pe propria piele de multe ori.Eu accept să fiu vulnerabilă și am încredere în oameni! Îmi vărs tot sufletul în palmele lor, sunt ca o carte deschisă, îmi arăt slăbiciunile în fața lor, sunt eu, sunt pur și simplu eu.Am încredere în oameni! Greșesc, mă ard, renasc, dar nu accept teama! Risc, pariez totul pe ultima carte, câștig. O experiență, un prieten sau poate altă singurătate în care să mă reclădesc...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu