Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 noiembrie 2011

Au amnezie totala...

Omenia,dupa parerea mea este luxul suprem...ca sa-ti permiti omenia,trebuie sa fi multumit de viata ta si de tine...iar pentru asta trebuie apreciat frumosul din jurul tau...dar numai frumosul adevarat,nu cel poleit in ambalaje stralucitoare. Astazi cred ca am ajuns la saturatie...chiar nu as vrea sa fiu agresiva in limbaj,dar m-am saturat de PDL-eii astia in general,aproape ca nu mai pot sa ma gandesc la ei ca oameni...nu sunt oameni...ei nu au treaba cu romanii,cu locurile de munca,cu traiul mai bun...ei se gandesc cum sa stea mai mult la guvernare si sa fure tot ce se mai poate. Nici cu ceilalti nu imi este frica...si astia sunt o apa si un pamant. Astazi am fost la un restaurant cu niste prieteni si pe cine vad la masa alaturata...pe senatorul PDL...pe deputatul PSD...pe consilierul PNL...ce sa va mai spun,toate culorile politice  si-au dat intalnire  pentru  afacerile lor. Efectiv m-i s-a facut scarba de ei...eu ii vad in mintea mea dezumanizati complet ,fara valori materiale si needucati...niste infatuati care cred ca in acesti ani ei vor ramane eterni...toti sunt o sleata de hoti care nu alearga decat dupa ciolan...iar conceptul de tara...de roman...de interes national nu exista in mintea lor...au amnezie totala. Nu pot decat sa va spun: sa va fie rusine...a-ti nenorocit o tara si un popor.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu