Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 iunie 2017

Viata ca un vis...

Viata...viata este ca un vis din care dintr-o data te trezesti si incepi sa culegi fiecare firimitura pe care ai lasat-o de-a lungul timpului...de aceea trebuie sa fim realisti si sa stim ce vrem de la ea. Cel putin eu,de la viata am mari asteptari,dar se pare ca de multe ori,nu noi ne trasam drumul ...ci ea viata,este cea care ne rezerva multe surprize. Sunt momente cand imi doresc sa vindec ranile celorlalti,incat vreau sa iau durerea asupra mea,deoarece imi dau seama ca eu sunt mult mai puternica si optimista.Desi ne este greu, in orice situatie ne-am afla, trebuie sa accceptam si sa apreciem faptul ca avem viata si trebuie sa ne-o facem frumoasa. ..pentru ca viata este un vis frumos care s-a implinit daca tu traiesti in acea clipa.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu