Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 decembrie 2017

Chiar daca este intuneric, eu vad lumina...


Imi place sa privesc lumea cu ochii inchisi deoarece imi place sa vad doar ceea ce doresc. Mereu frumosul, niciodata uritul vietii...intotdeauna viitorul si nicicind trecutul. Chiar daca este intuneric, eu vad lumina...iar daca este nor,eu vad soarele,daca lumea e rea,eu o vad buna. Pacat ca nu putem vedea lumea,viata,totul... cu ochii inchisi. Am incercat sa privesc lumea si cu ochii deschisi foarte larg. Este adevarat ca uneori mi-am construit castele de nisip pe care,evident,a venit marea si le-a distrus.Dar, nu regret aproape nimic decat daramarea castelelor si nu cred ca m-am detasat de real,din contra,am incercat sa duc iluziile acolo.
Nu am vazut umbre,ci fiinte.Pentru ca am pierdut fiinte nu umbre. Cand deschid ochii vad o lume imperfecta,incerta ,rea si indiferenta.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu