Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 iunie 2018

Despre fericire...

In general, se spune ca sunt preocupati de fericire cei care nu sunt fericiti. Ca, de regula, investim atentia, preocuparile si energia noastra in ceea ce ne lipseste.
Cu toate astea, la un moment dat cand am facut un “studiu” aleator printre prieteni si membri de familie, marea majoritate mi-au raspuns ca sunt fericiti! Desigur, am fost teribil de surprinsa, inclinam sa cred ca  cei mai multi dintre ei vor spune ca nu sunt fericiti. Cunoscandu-i bine, le stiam framantarile, grijile, neimplinirile. De fapt, unul singur a spus ca e nefericit si, cu toate ca are o sotie care mereu ii face pe plac, un copil superb si sanatos, o afacere ce infloreste – mica, e drept, dar infloritoare – el era nefericit. Motivul?! Nu castiga suficient de mult. Am fost destul de surprinsa. Chiar de la el nu ma asteptam sa fie nefericit. Poate eram “multumita” cu varianta “nu sunt fericit” – dar “nefericit” mi s-a parut cam mult.
El a fost printre ultimii “chestionati”. Toti ceilalti erau fericiti. Unii fiindca aveau intelegere si armonie acasa, altii fiindca toti ai lor erau sanatosi, un altul mi-a spus ca e fericit fiindca dupa divort a intalnit o femeie care e cu adevarat potrivita pentru el, altcineva a intins mana aratandu-mi clientii zambitori din magazinul lui. O doamna mi-a spus ca, la sfarsitul unei zile grele, cand se simte golita de energie, momentul in care fetele ei se strecoara in pat langa ea si-i povestesc deodata ce au facut peste zi e de nepretuit iar ea e fericita fiindca e sanatoasa sa se poata intoarce la aceste scene de iubire. Altcineva a asociat fericirea cu expresia de pe chipul barbatului ei in momentul in care intra in casa.
M-am intrebat ce anume ma face pe mine fericita. Mai mult decat frunza ingalbenita de atingerea toamnei ce-mi mangaie picioarele ca o aripa magica in caderea ei. Mai mult decat nuantele albastre si mov ale cerului intr-o dimineata inghetata de iarna. Mai mult decat visul urmat cu dedicare si disciplina si implinit ca o rasplata pentru cumintenie.Raspunsul e, mereu, in caldura celor pe care-i iubim. In vorbele nerostite fiindca nici un cuvant din lume nu are intesitatea iubirii.
-sursa- http://40pluswoman.ro/despre-fericire/

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu