Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 august 2020

Am rămas fără lacrimi...

Am rămas fără lacrimi, fără cuvinte,cu sufletul închis, realizez cât de greu e să trăiesc fără tine şi îmi doresc neincetat să fii lângă mine...Dar nu se poate,cineva de sus mi te-a luat...Mă rog la Dumnezeu să te mai întâlnesc o dată , măcar acolo sus să fim ca altădată ,să ştiu că pe veci vom fii împreună,să îţi zic ce am pe suflet.Oare pot să te aştept până ajung la infinit? . Nu au fost stopii de ploaie pe chipul tău... au fost doar lacrimi din sufletul meu.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Magnificent site. A lot of useful information here.

    I'm sending it to several buddies ans additionally sharing
    in delicious. And of course, thanks on your sweat!

    RăspundețiȘtergere