Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 septembrie 2021

Daca am invatat aceste lectii...


 Vreau sa incep aceasta zi cu sufletul curat si linistit.Sunt fericita ca nu urasc pe nimeni.Resentimente am mai avut,dar le-am uitat,dar astazi cred cu tarie ca pot sa iert.Am norocul ca pot sa uit si cred ca asa este mai bine. Spun asta pentru ca viata este ca o ploaie de sentimente in care fericirea,iubirea,ura si durerea nu vor opri niciodata omenirea in loc. Trebuie sa invatam sa iubim...sa fim mai buni...sa iertam...sa fim oameni. Daca am invatat aceste lectii,cu siguranta vom fi mai fericiti si spun aceste lucruri din suflet si cu sinceritate pentru ca sunt o persoana care a avut ocazia de a cunoaste oameni diferiti si frumosi pe dinauntru,fiecare cu felul lui de a fi,dar in final cu totul superbi si de la care am ramas cu o incarcatura energetica care nu va disparea niciodata...


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu