Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 ianuarie 2022

Asa e viata...


 Atunci cand m-au ranit, am stiut sa iert.Atunci cand am vazut ca nu mai am nici o sansa ,am  stiut sa renunt.
Atunci cand am vazut ca nu mai am loc in viata cuiva,am stiut sa plec.Atunci cand am cazut am asteptat sa treaca furtuna si apoi m-am ridicat.Atunci cand m-a durut nu mi-a fost rusine sa plang si mereu am stiut sa fiu sincera cu mine si cu cei din jur.Multi au numit asta sensibilitate, dar foarte putini au inteles ca aceasta este adevarata putere.Asa ca daca viata ar fi  un concurs,atunci sunt bucuroasa ca am participat chiar daca nu am luat premiu.Stiu ca m-am pregatit cu drag.Poate am nimerit un juriu capricios,poate mai aveam nevoie de un punct,poate din prea mult sensibilitate m-am ratacit,dar eu stiu unde trebuie sa ajung...la acel liman.De fapt asa este viata,azi te ridica,maine te coboara,azi esti invingator... maine esti invins...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu