Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 decembrie 2022

Poate...

 Poate o sa spuneți ca iar sunt cuprinsa de gânduri negative. Nu. Nu sunt. Asta e realitatea și lumea noastră în care am decis sa trăim o data ce am venit pe Pământ. Sunt realista asa ca doar atunci în care am fost fata în fata cu moartea, când i-am simțit respirația rece, abia atunci am realizat zadarnicia orgoliului, mândriei și alegerilor mele. Abia atunci am înțeles ca moartea,ea, nu tine cont de vârstă, de planurile tale, de visele tale. Ea nu te întreabă nimic, vine pe neașteptate, pe tăcute. Nu te avertizează. Nu. Ea vine când e timpul. Timpul ei, nu al nostru. Asta trebuie sa înțelegem și sa încercăm sa trăim cât mai frumos...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu