Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 aprilie 2021

Cu timpul am inteles ...

Oamenii sunt diferiti, iar mentalitatea lor este direct proportionala cu ceea ce traiesc.
Cu timpul am inteles ca n-am dreptul sa judec pe nimeni, dar am dreptul sa plec cand demnitatea mea ca om, mi-e stirbita de arogante si umilinte.Asa ca ultimii ani, pentru mine au fost ca un cosmar...un cosmar groaznic  in care increderea mea in oameni mi-a oferit si darul de a-i intelege, cu toate ca unii mi-au lasat un gust amar.
In lumea asta in care traiesc tupeul e categorisit ca putere, iar bunul simt cu slabiciunea.Dar am inteles un lucru ca  evoluezi atunci cand intelegi ca umilinta semenilor nu inseamna putere, ci mai degraba o mare slabiciune sufleteasca…

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu