Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 aprilie 2021

Puterea o gasesc in interiorul meu...


Au fost atat de multe lucruri care mi-au dau peste cap existenta in ultimul an si noua luni, iar primul pas pentru a le depasi trebuia sa le accept. Inca nu am reusit, dar sunt constienta ca acceptarea cere destul timp.Stiu ca am supravietuit,de fapt nici eu nu stiu cum.Am fost furioasa,m-am crezut nedreptatita ca Dumnezeu mi-a luat cea fost mai scump din viata mea.Au fost zile groaznice,mi-am plans de mila,dar in cele din urma am ridicat capul sus si am inteles ca trebuie sa merg inainte.Mi-am dat seama ca puterea o gasesc in interiorul meu.A fost cel mai lung greu catre mine.Dar l-am gasit!
Stiu ca drumul de acum inainte nu va fi usor, dar orice ar fi nu trebuie sa ma opresc pentru ca  am inteles , ca orice durere, e o forma de purificare care te face mai puternic...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu