Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 aprilie 2021

Ma ridic singura...


 

Nu ma mai gândesc la ceea ce ma face să sufer. Doar nu o să rămân jos aşteptând vre-o mână de ajutor, care nu se ştie dacă o să vină. Ma ridic singura , că pot. Dacă altii pot eu de ce nu as putea? Ce au ei în plus faţă de mine? Nimic! Ce pot sa mai aştept? Doar sa o iau de la capăt!Orice sfârşit are un nou început!Toţi suntem buni la ceva! Trebuie doar să găsesc acel ceva! Trebuie sa imi aduc aminte că mai există şi: "Vreau", "pot"sau "o să reuşesc"! De ce sa  imi plâng de milă? La ce ma ajută?Cu ochii în lacrimi nu poţ să mai vad cerul unde se afla sufletul meu pereche! Nu, nu o să mai plâng şi în nici un caz cu lacrimi de sânge,pentru ca  am un viitor în faţă!Şi sunt sigură că o să-i pot face faţă! Atunci când nu mai ştiu ce să fac, o să zâmbesc, e singurul lucru care mi-a mai rămas şi pentru care nimeni nu îţi cere bani! Atunci când nu mai am nici o soluţie viseaz si sper... e singurul lucru ce nu se impozitează.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Un comentariu:

  1. You made some decent points there. I looked on the
    net to learn more about the issue and found most individuals will go along
    with your views on this website.

    RăspundețiȘtergere