Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 iunie 2021

Ingerul meu pazitor...


 
Sunt atatea stele pe cer,dar stiu ca undeva in Univers se afla steaua mea protectoare unde se afla ingerul meu pazitor.Stiu ca fiecare stea ar putea indeplini o dorinta. Nu-i asa ca e ciudat faptul ca moartea naste implinire? Undeva moare un suflet, cade o stea, iar cineva isi pune o  dorinta...Ciudat!
 Cand deschid ochii peste cateva minute privind direct catre steaua mea, am impresia ca sunt atat de aproape, incat ar fi  suficient sa intind mana sa o ating.Dar  stiu ca steaua mea va straluci intotdeuna pe cer pentru mine...si stiti de ce! Pentru am trecut prin atat de multe si am rezistat. Am indurat... Si am invatat sa zambeasc din nou,sa ma bucur de viata. Bineinteles ca inca mai plang caci trecutul nu se va uita niciodata. Puterea mea a fost testata abia in ziua in care am primit vestea cumplita... si in fiecare zi de atunci. Ea a pus sub semnul intrebarii sensul vietii mele incat nu mai stiu ce inseamna fericirea, dar sigur stiu ce  inseamna increderea in cineva de sus care ma vegheaza...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu