Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 iunie 2021

Totul incepe cu mine...


      Sincera sa fiu, m-am saturat de tristete si cat m-a tinut captiva nici nu mai conteaza. Am descoperit cateva lucruri care-mi aduc zambetul pe buze astfel incat am intalnit prieteni a caror prezenta ma fac sa ma simt extraordinar atunci cand siguratatea incearca sa ma prinda in bratele ei. Este adevarat ca viata nu este asa cum mi-am dorit ,ca oamenii sunt de multe ori rai, egoisti, falsi, mincinosi si mai ales tradatori, insa pe aceia ii indepartez din viata mea, evitand astfel situatiile neplacute ce ar putea sa apara. Sigur,m-am intrebat cel putin o data “De ce?”.  De ce eu?  Cum de totul s-a transformat intr-o minciuna si ma  intreb daca nu cumva a fost doar o iluzie. Uneori poate ar fi bine sa nu intreb niciodata de ce tocmai eu, ca s-ar putea sa nu primesc vreodata un raspuns, desi multi imi vor spune, pentru ca suferita te face mai buna.Poate ca ar fi bine sa incerc sa fac un efort sa rezist tentatiei trecutului si sa traiesc doar in prezent.Trebuie sa recunosc ca nu va mai fi niciodata ce-a fost, dar cu certitudine  stiu ca de acum  totul va incepe cu mine...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu