Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 iunie 2021

Nu mai este nimic din viata mea veche...


 Cat de complicata poate fi viata unui om. Se obisnuieste cu orice. Atat cu bune, cat si cu  rele.Cand  a facut trecerea sotul meu,am crezut ca nu voi trai ,apoi aveam acea dorinta de a inceta sa mai exist.Au fost persoane in jurul meu care mi-au spus ca voi rezista pentru ca sunt puternica.Dar nimeni nu stie cat de dureros este sa stai intr-o casa in care urla durerea in tine.
Da,sunt puternica,asa  se vede si se arata.Cel puțin asa spune toata lumea. Nu mai este nimic din  viata mea veche,acea  viata fericita cand aveam alaturi pe omul meu drag...si stiu ca asta nu va mai fi niciodata in lumea mea fizica...dar am speranta  ca il voi intalni intr-o alta dimensiune.Nu-mi ramane decat sa astept... 

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu