Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 noiembrie 2021

Acum incerc sa ma cunosc...


 Acum incerc sa ma cunosc eu pe mine, sa ma accept, sa ma descopar, sa ma iubesc,  sa ma plac asa cum sunt, cu bune si rele…sa ma regasesc.Da,iubesc viata in fiecare zi mai mult decat ieri... iubesc tot ce reprezinta viata...iubesc apusul soarelui si iubesc ziua de maine...dar imi   iubesc visele si dorintele cu toate sperantele .Ar trebui in fiecare secunda sa pretuiesc ceea ce am...ar trebui sa multumesc si sa fiu recunoscatoare pentru toate lucrurile existente in viata mea.Ar trebui sa constientizez importanta sanatatii mele caci ea este cea mai importanta.Se pare ca viata nu este o enigma ce trebuie dezlegata ci o realitate care trebuie traita.Fiecare dintre noi parcugem in vietile noastre momente de turbulenta.Fiecare credem ca tot ceea ce traim la un moment dat este nedrept, ca nu meritam sa ni se intimple anumite lucruri. De cele mai multe ori ne uitam in sus si ne intrebam...de ce eu!. Sigur,nu vom primi nici un raspuns.Singurul lucru palpabil este ca viata merge inainte indiferent de greutatile cu care te confrunti...



Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu