Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 noiembrie 2021

Voi continua sa ma ridic...


 Ma simt bogata si astazi ca in fiecare zi . Sunt multumita ca viata si loviturile ei nu au reusit sa- mi infranga si sa- mi ingenuncheze spiritul. Voi continua sa ma ridic de fiecare data.O voi lua mereu de la inceput si asa cum spun prietenii mei,voi fi optimista de serviciu in cele mai pesimiste vremuri... voi continua sa daruiesc speranta, iubire si  fericire indiferent de problemele ce apar . Fericirea este in noi si eu ma incapatanez sa o pastrez vie.Daca ne-am deschide ferestrele sufletului mai larg ,am vedea ce bucurie se naste in jurul nostru si cate motive am avea sa zambim. Ne trebuie doar un moment sa constientizam ca pentru a fi fericiti trebuie sa privim mai des in adancul inimii noastre...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu