Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 27 noiembrie 2021

Eu in general iubesc oamenii...


 Desi am fost dezamagita de atatea ori, viata mi-a dat aceasi lectie pe care niciodata nu am dorit sa o invat...poate ca nu am vrut sau nu stiu ce a fost in capul meu in acele momente. Am ajutat atatea persoane in momente dificile,dar se pare ca lucrurile bune si facute din inima se uita repede. Poate ca este bine,poate ca este o lectie,sau  poate ca o sa ma trezesc la realitate atunci cand ma va taxa si  imi va mai da o palma zdravana peste fata. Cred ca atunci cand esti bun ,esti luat drept prost. In general iubesc oamenii desi sunt momente in care unii m-au dezamagit profund prin vorbe dureroase care pe unele le pot ierta,dar pe altele nu le voi uita niciodata. Daca stau sa ma gandesc, cred ca viata este prea scurta pentru a lua in seama rautatea celor din jur si prea scurta pentru a minti si pentru a te minti. Si mai cred ca in noi sta puterea de a o trai cu iubire si respect...dar asta este...omul greseste si raneste atat de usor!


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu