Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 noiembrie 2021

Sa treci prin astfel de clipe...

 


Cateodata se strang atat de multe incat te rogi  la Dumnezeu sa te ajute de fiecare data sa ramai in picioare si sa iti dea putere sa ramai tu , sa iti curete toate gandurile negre atunci cand simti ca nu mai poti. Iti strangi durerea uneori si nu mai am aer.
Inima iti bate cu putere incat incepi sa te rogi sa nu ti se intample ceva. Sa treci prin astfel de clipe , sa mergi pe drum fara a sti sau a fi indiferent unde mergi,sa simti ca trebuie sa iti gasesti un loc ferit de lume pentru a lasa lacrimile sa curga .Lacrimi pe care nu le poti arata nimanui pentru a nu le transmite suferinta ta , greutatea sufletului care te apasa si pe care totusi trebuie sa le dai voie sa curga...Da,sunt momente cand fiecare trecem prin astfel de stari si nu trebuie sa ne fie rusine in acele clipe de neputinta noastra!.Suntem doar simpli oameni care cu timpul constientizam ca trebuie sa o luam de la capat. Puterea de a merge mai departe o gasesti doar tu.Am invatat ca orice mi s-ar intampla in viata,trebuie sa strang din dinti si sa merg mai departe.Sunt constienta ca mai de devreme sau mai tarziu,perioadele negre trec.Fiecare om are in suflet rani pe care le ascunde. Unii le ascund prin zambete, altii prin lacrimi. Eu le ascund mereu zambind pentru ca am doi ochi care au varsat multe lacrimi dar care inca se mai vad in ei acea stralucire care imi spune ca ...totul va fi bine. Viata este un asa bun profesor, incat, daca nu-ti inveti lectia, ti-o repeta.Fii puternic omule pentru ca atunci cand viata te pune la pamant... nu-ti pierde speranta... ridica-te si mergi mai departe.

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu